Gå til innhold

Robbans Gjeddefisketips For Våren


Anbefalte innlegg

Meget fin artikkel Robban :) Dette skal prøves! Har prøvd en gang allerede med stripped bass snøre og en ubrukelig "vaier" av en fortom. Uten ultra lange dobbelt trekk så hadde jeg vært "piercet" for livet ;D

 

Tror det blir en annen type stål fortom neste gang :D Gleder meg til dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo Robban!  ;D

 

Meget bra artikkel maa jeg si. Veldig informativ og lettfattelig. Slikt vil vi ha mere av. Fikk veldig lyst til aa fiske gjedde naa. Ikke lenge igjen gitt. ;)

 

Mista 1 Gt igjen i dag. Ser ut som jeg er "cursed" naar det gjelder GT. Men fortsatt litt tid igjen.  ;D

 

 

Vi snakkes!

 

Keep up the goog work my friend!  ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dæven, dette så kult ut. Har du Fisket mye i Øyer'n?

 

Yepp. blir for det meste gjeddefiske i nærområdet, dvs øyern, nitelva og jarenvannet + et par småvann når ikke størrelse på fisk teller så mye. Små intime pytter med popper er kult. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en liten tur idag, sol og fint vær, men da jeg løsna flua fra stangringen så begynte et å blåse noe inni hel..........

Vel sesongen er i gang, blei bare et par små idag( noe som er svært vanlig på tidlig fiske) ;D. Men fisk er fisk, deilig å få ferskvannsfisk tidlig når snøen liggerihvertfall 1,5 meter på tomta.

Nitelva er isfri hele veien så de er bare å komme seg ut, de var ganske spreke idag.

post-982-13949854622314_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggern det så moro ut.

 

Har på ingen måte kunnskaper for å uttale meg om fiske litt lenger nord en øyern,. men har fått inntrykk av at dette ikke bare er et gjørrmefiske og det er er kult.Flott at andre synes dette fiske er kult  for det er de virkelig.  Har nok allikavel intrykk at de store gjeddene ikke er i like stort flertall der. men det spiller ingeen rolle .Det absolutt viktigste er å komme seg ut å fiske ;D Gi rapport det er det vi lærer av, både fluer, vær temp og fisk, har grunna på å kjøpe meg en kajakk , men....... uff et er så mye annet kuuult åsså da. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...