Gå til innhold

Villmarksmessen 2008


Flyfisher1

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synes da det ;D

 

fant det jeg var ute etter, en Guideline Lpe RS #5

Snakket med en kar som tydeligvis jobbet for Guideline, og han anbefalte meg et snøre med stanga og det har jeg rukket å teste nå og var helt knall!

 

Ellers var det 3 kastedammer hvor det pågikk ettellerannet hele tiden, eneste som manglet var fluebinder utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere noen kajakker der?  Jeg er spesielt interessert i Native Ultimate, men alt er egentlig av interesse.  Vadebukser er også aktuelt, problemet er vel at jeg ikke skal dit før på lørdag og da er vel de beste tilbudene gått.  Sikkert til noen her inne..... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massssse kjakker, vadebukser så jeg ikke så mye på. men det var når der...bak alle stengene ;D

 

Mest imponerende var standen til Zpey synes jeg.

 

Enig ang. Zpeys stand.

Flott stand og oppvisning i bassenget med stengene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser ditt om få timer.

Hvor mange spenn må en ha med for å få en Guideline Lpe RS? Ønsker meg en i klasse 8.

 

Ellers gruer jeg meg litt, mye som står på ønskelista men jeg er redd pengene ikke strekker til...

Og da kommer jeg sikkert til å angre meg på veien hjemover i kveld. Skulle nok kjøpt noe annet isteden! he-he

 

Blir nok artig uansett

 

Kristian

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser ditt om få timer.

Hvor mange spenn må en ha med for å få en Guideline Lpe RS? Ønsker meg en i klasse 8.

 

Ellers gruer jeg meg litt, mye som står på ønskelista men jeg er redd pengene ikke strekker til...

Og da kommer jeg sikkert til å angre meg på veien hjemover i kveld. Skulle nok kjøpt noe annet isteden! he-he

 

Blir nok artig uansett

 

Kristian

 

 

Jeg har også lurt på en Lpxe RS, men i #6. Noen som vet hvor mye og hvem som selger?? Kommer nok innover før søndag så håper det er igjen noen gode tilbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gero har RS, men få igjen.koster kr 1599

Skittfiske(er ikke på messa) har RS i klasse 7 og 8 igjen til 1599 i tilfelle dere ikke skulle finne det på messa.

 

Masse billige fiskeklær der, samt en del Vision og Slate stenger til veldig lave priser, så her kan dere gjøre gode kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig det var kjipt å rusle forbi Fluefiske.net standen...vært hyggelig å stikke innom en fluefiskesiden.no stand. Vet det er et kostnadsspørsmål men jeg synes vi kan samle noen slanter(uten at jeg aner hva en stand koster) slik at Fluefiskesiden kan ha en stand til neste år.

 

Hadde vært hyggelig å stikke innom og ta en kaffe og hilse på andre forummedlemmer/admins.

Hvis dere admins lager en konto hvor folk kan betale inn f.eks 100 spenn hver er jeg sikker på at en del gjør dette. Evt. om man enes om en annen messe som. den i Vikingskipet.

 

f.eks.

 

"Hjelp Fluefiskesiden.no sin stand på Vilmarksmessa 2009, betal inn 100 kr på konto xxxxxxxxxxx"

 

under signaturen til alle som støtter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var der en tur i dag ja. VELDIG mye intresant, endte opp med ei Zpey stang, prøvde den der å kasta litt med, fy faen for en drøm!

Mye fine store telt der til billig penge, smakte bjørnekjøtt og fikk masse kaste tips til fluestanga. En vel ihjelslått lørdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi har en stand i USA isteden kan vi slippe unna med kr. 70,-

Norske messe-arrangører er pengehole og useriøse.  Hvorfor støtte opp om de når man kan spare 30%?

 

Vittig fyr du lillevann.

 

Ja, du synes den var litt morsom?  Den må sees i sammenheng med de harde diskusjonene som føres i en annen tråd vedr. dollarkurs og direkte-import, og hører vel således ikke hjemme i denne tråden.  Selv om den er litt usaklig, er det likevel en viss mening med denne kommentaren.  Vi er nemlig glad i å gå på en norsk messe, møte den norske bransjen og andre norske fluefiskere, ta og kjenne på utstyret, prøvekaste en ny stang eller et nytt snøre, etc. - noe som kun er mulig dersom vi støtter opp om norske forhandlere.  Dersom alle hadde importert alt de trengte fra USA ville det ikke vært noen norske messer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der idag... utrolig mye folk. syntes det var helt ok på formiddagen. Artig å se på de gamle lafte-gutta blandt annet. Endte opp inne i fiskehallen, og kjøpte meg en sage z-axis. syntes det alt i alt var en grei messe jeg. Men det er litt slitsomt når det er for mye folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...