Gå til innhold

Ny snelle


Anbefalte innlegg

Fraråder deg denne snellen på det sterkeste!!...uansett hva du skal ha på den av et snøre!! Makan til drittsnelle skal du lete lenge etter..

Den ser kansje pen ut i forhold til prisen...hadde en slik for noen år siden, og den gikk rettogslett i oppløsning.. aluminiumet begynnte å knekke av på sidene flere steder på snellen som resulterte i at fluesnøret røk pga de skarpe kantene.. den er også følsom for backlash når du drar ut snøre, som gir noen floker du sent vill glemme!! ;D

Skal du ha en rimelig snelle som funker anbefaler jeg deg en Presicion p serie.. den er jeg meget fornøyd med!

Du får den gjennom Tundra Outdoor forhandlere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har brukt Vision Koma nå i et år, og har null problemer med den.

Fin brems, null skade og er god som gull. Så her er det to personer som har helt ulike erfaringer å komme

med. Er det ikke herlig? ;D

 

Siden snella er så rimelig, kan det hende jeg fikk en snelle som funker bedre enn snella til stianM.

Det kan hende kvalitets-sikringa er dårlig. Men min funker meget godt altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vision Koma,

Pool 12 Fusion...

 

Sikkert flere gode billige sneller også...

Streamstix snellene er jo ikke så hei dundrende dyre heller....mer enn gode nok de også ;)

 

Jeg har hatt billige aluminiums sneller som har fått seg et kakk og brukket biter av, knivskarpe kanter som laget dypt kjøttsår i fing...men jeg kan ikke med beste vilje henge ut produsenten for noe jeg selv forårsaket.

Skyll av litt av og til etter turer i saltvann og de holder lenge.

 

Eller rett og slett vurder kanonsnellen til BFR Storspole snelle med 5 løse spoler. Kun 998.-

Best i test sneller av disse såkalte storspole greiene....noen er brede, men ikke høye. Denne er i sannheten en "høy" storspolesnelle med minimalt med "snelle minne" på line som resultat.

Og kjekt med alle spolene. spole1 Flyt, spole2 Intermediate, spole3 synk3, spole4 synk6 og spole5 en klump.

Kjekk snellebag å ha alt i selvsagt.

Røverkjøp? Tja, kanskje....jeg er mer enn godt fornøyd med slik løsning :D

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eller rett og slett vurder kanonsnellen til BFR Storspole snelle med 5 løse spoler. Kun 998.-

Best i test sneller av disse såkalte storspole greiene....noen er brede, men ikke høye. Denne er i sannheten en "høy" storspolesnelle med minimalt med "snelle minne" på line som resultat.

Og kjekt med alle spolene. spole1 Flyt, spole2 Intermediate, spole3 synk3, spole4 synk6 og spole5 en klump.

Kjekk snellebag å ha alt i selvsagt.

Røverkjøp? Tja, kanskje....jeg er mer enn godt fornøyd med slik løsning :D

 

Stig

 

Hva er bfr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eller rett og slett vurder kanonsnellen til BFR Storspole snelle med 5 løse spoler. Kun 998.-

Best i test sneller av disse såkalte storspole greiene....noen er brede, men ikke høye. Denne er i sannheten en "høy" storspolesnelle med minimalt med "snelle minne" på line som resultat.

Og kjekt med alle spolene. spole1 Flyt, spole2 Intermediate, spole3 synk3, spole4 synk6 og spole5 en klump.

Kjekk snellebag å ha alt i selvsagt.

Røverkjøp? Tja, kanskje....jeg er mer enn godt fornøyd med slik løsning :D

 

Stig

 

Hva er bfr?

 

BFR er British Fly Reels Ltd

 

Trygve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eller rett og slett vurder kanonsnellen til BFR Storspole snelle med 5 løse spoler. Kun 998.-

Best i test sneller av disse såkalte storspole greiene....noen er brede, men ikke høye. Denne er i sannheten en "høy" storspolesnelle med minimalt med "snelle minne" på line som resultat.

Og kjekt med alle spolene. spole1 Flyt, spole2 Intermediate, spole3 synk3, spole4 synk6 og spole5 en klump.

Kjekk snellebag å ha alt i selvsagt.

Røverkjøp? Tja, kanskje....jeg er mer enn godt fornøyd med slik løsning :D

 

Stig

 

Hva er bfr?

 

BFR er British Fly Reels Ltd

 

Trygve ;)

Jepp, British Fly Reels....markedsføres av Bios.....som har Orvis sneller også... ;)

 

Stig

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...