Gå til innhold

Tips til de som aldri får nok...


Stian38

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at en del folk er rimelig glad i mye utstyr her inne.... Hva med å kjøpe 50 stenger i en smell???  ;D ;D

 

Fant denne på finn.no. Her får du 50 stenger for kun 17.500,- (får ikke mer enn 3 stk. loomis, sage e.l. for den prisen). Så løp og kjøp.... :-\ ;D

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14973602&sid=xz3cabFnTGA587451&WT.svl=Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay, qxl, finn, amazone = tyvgods

 

Så greit at du ikke skjærer alle over en kam, da.

 

Du skjønte hva jeg mente vel?  :)  Er jævlig mye mer tyvegods rundt enn du tror. Til og med skanska og andre store firmaer leier/kjøper stjålne annleggmaskiner. Folk har papirer som kan virke troverdige for å si det sånn  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte i ren nysgjerrighet mail til selgeren i går, med forespørsel om han kunne fortelle mer om hvilke modeller det var snakk om, antall stenger av hver modell o.l. Har ikke fått noe svar enda, men kan godt opplyse dere når jeg eventuelt får et svar.

 

Jeg var ikke kjent med at det hadde vært innbrudd hos Prima, men om det skulle være noen kobling med dette, hvem er så dum at han selger hele partiet på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte i ren nysgjerrighet mail til selgeren i går, med forespørsel om han kunne fortelle mer om hvilke modeller det var snakk om, antall stenger av hver modell o.l. Har ikke fått noe svar enda, men kan godt opplyse dere når jeg eventuelt får et svar.

 

Jeg var ikke kjent med at det hadde vært innbrudd hos Prima, men om det skulle være noen kobling med dette, hvem er så dum at han selger hele partiet på en gang?

 

Mange dumme mennesker der ute, slutter aldri å overraske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat så veldig unormalt at forsikringselskap selger ut tyvegods de har fått inn etter forsikringsoppgjør..

 

Virker som det er stengene fra Prima, tyvegods tja.. har vel vært det engang disse stengene, men sjappa fikk sikkert penga sine igjen ganske raskt, og hva skal et forsikringselskap med 50 stenger? selger det ut på auksjon for å få dekket litt av kostnadene selvsagt..

 

Finnes en side, husker ikke helt adressen, men der selges tjuvgods for høystbydende stadig vekk.. Helt lovlig og med mulighet for å gjøre et og annet kupp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat så veldig unormalt at forsikringselskap selger ut tyvegods de har fått inn etter forsikringsoppgjør..

 

Virker som det er stengene fra Prima, tyvegods tja.. har vel vært det engang disse stengene, men sjappa fikk sikkert penga sine igjen ganske raskt, og hva skal et forsikringselskap med 50 stenger? selger det ut på auksjon for å få dekket litt av kostnadene selvsagt..

 

Finnes en side, husker ikke helt adressen, men der selges tjuvgods for høystbydende stadig vekk.. Helt lovlig og med mulighet for å gjøre et og annet kupp ;)

 

Ja, men vi snakker nå mere gennerelt, vi vet at disse blir solgt av et forsikringsselskap.

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

> From: Ole Martin [ole-martin@molander.as]

> Sent: 2008-10-01 22:36:08 CEST

> Subject: Fiskestenger

>

> Hei!

> Stengene er i serien GHX, ATE, AXP, SPX og Light Weight (fire fem Steelhead

> også). Fluene heter Umpaqua.

>

> mvh

> Ole-Martin Molander

 

Stenger er nå solgt..., ikke meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay, qxl, finn, amazone = tyvgods

 

hehe, vet du hva amazon er?

 

startet som bokhandel, og nå er de en varehandelsbutikk? En kompis av meg kjøpte til og med tyvgods i en G Sport butikk. De solgte han fake rayban briller til 200 kr. Man finner tyvgods overalt. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...