Gå til innhold

Virtuell fluebindekveld PILOT fredag 10. oktober (ny runde 24. oktober)


.JB

Anbefalte innlegg

Jørn du må komme med noen høyst uhøytidelige tips til meg angående fotografering og sikkert binding og :rolleyes: Så slipper jeg kansje å bli tatt for en gammel man med hatt Musikken i kveld er forresten Nigthvish Barn av 80 tallet vet du liker slikt 8)  

 

Det var bare fargetonene i bilde som gav det et litt rustikkaktig preg, duse brunfarger. Flua og bildet var flott det!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tok en variant av myggklekkeren Sigve postet, med cdc-hale. Kroppen her er biot mahogny og splash ribbing. Legger biot i litt brede tørner, så det blir et lite mellomrom som jeg kan kile splashtråden nedi (ikke så lett å se nei, men jeg kommer meg med mitt foreløpige ixus 400).

 

[attachimg=#]

post-2261-13949858618014_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, nå renner det på. Bra.

 

Kjøpte meg snellebag fra Vision til 299 på Skittfiske.no, og tok med den DVD'n med to fortapte menn. Har vært litt lei filmer en periode, men må si at dette var sympatiske karer og en flott film. Fortellerstemmen er kul.

 

Måtte til med en snellebag her om dagen jeg også, praktisk  ;D ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter dragen å puster meg i nakken med en overivrig entusiasme for denne tråden, gid jeg hadde vært yngre og kunne dratt på nattfiske med denne flua. :rolleyes:

 

 

 

 

Detvar flua si det, ypperlig til nattfiske ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter dragen å puster meg i nakken med en overivrig entusiasme for denne tråden, gid jeg hadde vært yngre og kunne dratt på nattfiske med denne flua. :rolleyes:

 

 

 

hehehehehehehe Den må vel funke kan ikke skjønne at skrubbene kan motstå den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D ;D

 

Dragen sitter faktisk bak meg, og hu er , vet ikke, kanskje ikke blid, joda hu tar det med et smil. Hu beit jo faktisk på den flua for 12 år siden. Godt at catch & realese var ganske nytt på den tiden, smisk smisk. Nå var jeg snill sa a ;)

 

 

Ja, det var den gangen det bare var å legge en nøkken på bardisken så hadde man damekontakt med en gang. Har forandra seg litt det forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en flue jeg aldri har fått fisk på ;D

 

Den flua, eller spennt generelt? Aldri på tur i ferskvann uten noen spennte nei...

aldri på spent.

 

Snodig det der, vi har vel alle noen slike som vi ikke lykkes med, selv om andre opplever det motsatte. Når en ikke helt har trua, så blir det ikke til at en fisker så mye med dem heller da, og så fortsetter en i samme spor... ;D ;D

Min "slik" er Dynamitt streameren til Pål Krogvold. Den har jeg aldri fått fisk på  :rolleyes: ::)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...