Gå til innhold

ny "forening" på ffs.no


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

satt og tenkte litt med disse "foreningene". tørrfluepuristene har sin og fluefiskeekspertene har sin.

 

nå er ikke jeg tørrpurist eller ekspert så jeg tenkte at vi som fisker alle arter på flue kunne ha sin "forening" her på siden, hvis det er ok med rune "the boss" stokkebekk.

 

hva synes dere andre som er alt-fluefiskende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjerne for dere, men jeg har min egen forening, Relaxteam. Det har vi ingen statutter, ingen formålsparagraf, ingen møter og ingen regler. Vi har også et veldig avslappet og rekreasjonsfylt forhold til fluefiske, men i mangel på noe bedre å gjøre så holder vi på fortsatt da. Binder fluer, tusler rundt, tar noen bilder og kaster litt her og der. Jaggu, får vi ikke fisk en gang i blant også.  ;)

 

PS! I Relaxteam så har du fått fisken når den tar flua, om den rister seg løs eller ryker, spiller ingen rolle. Lurt er lurt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne for dere, men jeg har min egen forening, Relaxteam. Det har vi ingen statutter, ingen formålsparagraf, ingen møter og ingen regler. Vi har også et veldig avslappet og rekreasjonsfylt forhold til fluefiske, men i mangel på noe bedre å gjøre så holder vi på fortsatt da. Binder fluer, tusler rundt, tar noen bilder og kaster litt her og der. Jaggu, får vi ikke fisk en gang i blant også.  ;)

 

PS! I Relaxteam så har du fått fisken når den tar flua, om den rister seg løs eller ryker, spiller ingen rolle. Lurt er lurt.

 

 

 

 

Høres ut som en klubb etter min smak..  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sikkert den "flua" han tok Laksen på ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

ps. Forøvrig er jeg gjerne med i en slik forening :D Hvis jeg da er kvalifisert :-\ Gjør oppmerksom på at jeg ikke fisker med slike fluer som Stian33

 

noen som er flink på data og kan mekke opp en logo? kan godt hete the complete fishermens club, takk for ideen flyfisher

Hmmmmm...., er litt uenig i "The Complete Fishermens Club"  :-\ Folk kan jo tro vi fisker med sluk og fluene til Stian 33 :P

Tenker mere over i retning "The Complete Flyfishers Club" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne for dere, men jeg har min egen forening, Relaxteam. Det har vi ingen statutter, ingen formålsparagraf, ingen møter og ingen regler. Vi har også et veldig avslappet og rekreasjonsfylt forhold til fluefiske, men i mangel på noe bedre å gjøre så holder vi på fortsatt da. Binder fluer, tusler rundt, tar noen bilder og kaster litt her og der. Jaggu, får vi ikke fisk en gang i blant også.  ;)

 

PS! I Relaxteam så har du fått fisken når den tar flua, om den rister seg løs eller ryker, spiller ingen rolle. Lurt er lurt.

 

 

 

 

Høres ut som en klubb etter min smak..  ;)

 

 

Bare du ikke stresser på fisketur, eller blir sur fordi du ikke får fisk eller den aller største fisken så kan du være med Nielsen. Du virket som en meget sindig og avbalansert herre, og jeg er sikker på at du kan være godt forbilde for oss rekreasjonsfluefiskere. Vi orker selvsagt ikke å lage noen logo med det aller første, men nøyer oss med å skrive Relaxteam under avatarbildet. For å gjøre det enkelt for deg, så kan du kopiere teksten her: Relaxteam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne for dere, men jeg har min egen forening, Relaxteam. Det har vi ingen statutter, ingen formålsparagraf, ingen møter og ingen regler. Vi har også et veldig avslappet og rekreasjonsfylt forhold til fluefiske, men i mangel på noe bedre å gjøre så holder vi på fortsatt da. Binder fluer, tusler rundt, tar noen bilder og kaster litt her og der. Jaggu, får vi ikke fisk en gang i blant også.  ;)

 

PS! I Relaxteam så har du fått fisken når den tar flua, om den rister seg løs eller ryker, spiller ingen rolle. Lurt er lurt.

 

 

 

 

Høres ut som en klubb etter min smak..  ;)

 

 

Bare du ikke stresser på fisketur, eller blir sur fordi du ikke får fisk eller den aller største fisken så kan du være med Nielsen. Du virket som en meget sindig og avbalansert herre, og jeg er sikker på at du kan være godt forbilde for oss rekreasjonsfluefiskere. Vi orker selvsagt ikke å lage noen logo med det aller første, men nøyer oss med å skrive Relaxteam under avatarbildet. For å gjøre det enkelt for deg, så kan du kopiere teksten her: Relaxteam

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sikkert den "flua" han tok Laksen på ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

ps. Forøvrig er jeg gjerne med i en slik forening :D Hvis jeg da er kvalifisert :-\ Gjør oppmerksom på at jeg ikke fisker med slike fluer som Stian33

 

noen som er flink på data og kan mekke opp en logo? kan godt hete the complete fishermens club, takk for ideen flyfisher

Hmmmmm...., er litt uenig i "The Complete Fishermens Club"  :-\ Folk kan jo tro vi fisker med sluk og fluene til Stian 33 :P

Tenker mere over i retning "The Complete Flyfishers Club" eller?

 

;D ;D ;D ;D ;D Er så glad når noen tar mine innlegg for det de er. Yskyldig mobbing. Og t.o.m. klarer å mobbe tilbake!!!  ;D ;D ;D

 

Kvier meg iblant for å legge inn sånne ting, i tilfelle noen føler seg tråkket på tærne....Takk for at du er den du er D.Syrstad. Fikk meg en god latter nå  ;D ;D ;D ;D

 

Ble faktisk så glad at jeg vil hjelpe til med gruppenavn! Hva med:

 

HARDLY FLYFISHER DISCIPLES - a union of pure meite purists   ??  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...