Gå til innhold

ny "forening" på ffs.no


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

Tørrfluepurist my ass ;D ;D........

Veldig ufint.  Ser du ikke hva som står under avatarbildet mitt?

 

Jo jeg ser det, men det henger overhode ikke på greip ;D ;D

 

 

Terje!

 

Nå skuffer du meg.  Det er jo du som sørget for at jeg ble innlemmet som fullverdig medlem.  Opptaksprøven var så vidt jeg kan huske om jeg evnet å sitte en hel dag ved vannet og bare drikke kaffe.  Jeg klarte den, takket være litt ekstra i koppen - har aldri hatt en så sløv fisketur i hele mitt liv.  Som tørrfluepurist er jeg nå nødt til å bruke sykkel på alle fisketurene, så jeg blir sprek i tillegg.  Sprek og full.  Vi kunne laget en sang av dette, som ligner litt på en de-lillos sang:  Ved bredden ligger en fisker og sover.  Han er full, men sprek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Tørrfluepurist my ass ;D ;D........

Veldig ufint.  Ser du ikke hva som står under avatarbildet mitt?

 

Jo jeg ser det, men det henger overhode ikke på greip ;D ;D

 

 

Terje!

 

Nå skuffer du meg.  Det er jo du som sørget for at jeg ble innlemmet som fullverdig medlem.  Opptaksprøven var så vidt jeg kan huske om jeg evnet å sitte en hel dag ved vannet og bare drikke kaffe.  Jeg klarte den, takket være litt ekstra i koppen - har aldri hatt en så sløv fisketur i hele mitt liv.  Som tørrfluepurist er jeg nå nødt til å bruke sykkel på alle fisketurene, så jeg blir sprek i tillegg.  Sprek og full.  Vi kunne laget en sang av dette, som ligner litt på en de-lillos sang:  Ved bredden ligger en fisker og sover.  Han er full, men sprek.

 

Siden du refererer til De Lillos og lager en lovende variant av en av mine favoritt De Lillos låter,  så trekker jeg tilbake alt jeg har sagt og anser deg for en sann TØRRFLUEPURIST :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Complete Flyfishermens Club må være noe av den mest pretensiøse klubben i verden - uansett sjanger. Complete... oh holly macaroni. Hvorfor ikke like gjerne kalle dere "The Flyfishing Oracles - whatever the question, we got the answer"  ;D  ;D   Eller kanskje: "Das vorening aus flugfische Übermenchen"  (fortsatt litt rusten i tysken kjenner jeg).  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrfluepurist my ass ;D ;D........

Veldig ufint.  Ser du ikke hva som står under avatarbildet mitt?

 

Jo jeg ser det, men det henger overhode ikke på greip ;D ;D

 

 

Terje!

 

Nå skuffer du meg.  Det er jo du som sørget for at jeg ble innlemmet som fullverdig medlem.  Opptaksprøven var så vidt jeg kan huske om jeg evnet å sitte en hel dag ved vannet og bare drikke kaffe.  Jeg klarte den, takket være litt ekstra i koppen - har aldri hatt en så sløv fisketur i hele mitt liv.  Som tørrfluepurist er jeg nå nødt til å bruke sykkel på alle fisketurene, så jeg blir sprek i tillegg.  Sprek og full.  Vi kunne laget en sang av dette, som ligner litt på en de-lillos sang:  Ved bredden ligger en fisker og sover.  Han er full, men sprek.

 

Siden du refererer til De Lillos og lager en lovende variant av en av mine favoritt De Lillos låter,  så trekker jeg tilbake alt jeg har sagt og anser deg for en sann TØRRFLUEPURIST :D

 

Terje!

 

Nå syntes jeg du er vel slepphendt og snill Terje!! En tørrfluepurist fisker ikke hvis det ikke vaker.. Ikke en gang blindfiske med tørt er lov da!!!

Og hva i all verden har De Lillos med tørrfluefiske å gjøre??

Er det fordi stemmen hans høres ut som en som er veldig tørr i halsen???

Eller fordi han høres ut som om han ikke har passert puberteten og ikke er tørr bak ørene enda?? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Complete Flyfishermens Club må være noe av den mest pretensiøse klubben i verden - uansett sjanger. Complete... oh holly macaroni. Hvorfor ikke like gjerne kalle dere "The Flyfishing Oracles - whatever the question, we got the answer"  ;D  ;D   Eller kanskje: "Das vorening aus flugfische Übermenchen"  (fortsatt litt rusten i tysken kjenner jeg).  ;D

[/quote

den ver god den jb, men vi er ikke så pretensiøse ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare en tilskuer med Jb's nådegivendesvar(vel han sa no prob,bare hyggelig) at at jeg kunne være et medlem, så langt jeg har sett er vi bare tre stykker :) . Overraskende egentlig da vi faller litt mellom begge grupper ;D ;D. Logon til Syrstad gir en pekepin, men falt ikke helt inn som idealmodellen for meg :) .Trur det må være opp til vår lille gruppes leder å bestemme hvordan han ønsker vi skal fremstå , da han er vår livsledsager når det gjelder filosofi for vår måte å håndtere fisking på :D

Savner egentlig en person på denne siden og det er Tore Slettengen, tross min noe  midt i mellom alder er det en som jeg føler"kan" ta hans plass, og det er nevte person.

Aldri hatt det intelektulle til å skrrive det han føler /og skriver , men jeg er dum nok til å si at jeg er en tilhenger. :)

 

Takk for plassen Jørn ;D ;D ;D ;D

 

Ediot: intelektulle er et artig ord, ferdig med det, sikkert flere   :rolleyes: ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen vervekampanjer eller kvalifiseringskrav for Relaxteam. På samme måte som for presteyrket, sykpleieryrket og parkeringsvaktyrket baserer vi oss på "kall". Begrave mennesker, pleie mennesker og skrive ut bøter er ikke noe du vil - det er noe du bare må!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Da klarer jeg ikke å dy meg lengre :-X Vår gode venn A. Haaland har igjen laget et kunst stykke til vår klubb :D

Og Arvid, velkommen til fluefiskesiden og som æresmedlem i klubben ;)

 

 

Den var driiitlekker :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...