Gå til innhold

ATH Remco


Gjest Sjur

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

morsomt at flere har fått øyne opp fpr ari t hart/ath/dutch reels. husker jeg prøvde lenge(!) å selge min ari1 (den som øystein besitter nå) for 3000 kr uten respons! det kom tom forslag om å bytte ari1 mot gl inex! ;D jeg fikk til slutt 4000 kr for ari1, men angrer fortsatt litt på salget, hehehe.

 

remco ble etter hvert videreført av danske ath. visstnok ikke av samme kvalitet som de 'ekte' varene, men garra fortsatt en del bedre enn brorparten av 'metervarere'.

 

mere her

 

http://clarksclassicflyrodforum.yuku.com/topic/8734/t/Ari-Hart-reels-Looking-for-a-brief-but-thorough-history.html

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også ervervet meg denne. er på en liten rep hos Dutchreels

 

index.php?action=dlattach;topic=6134.0;attach=17683;image

 

Så det var du som kjøpte den!

Prøvde meg på en liten frekk forespørsel hos Øyvind T, men da var den solgt.

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Øystein og noen slike sneller som dette ? Har vagt i minnet at han har kagt ut noen heftige bilder av bambus/ATH kombo her`? :)

 

Bildet er av Øystein sin nydelige Ari1. De er laget i Holland i nyere tid av Dutch reels (tror jeg). Jeg har spurt Øystein om jeg kan få den hvis han dør.

 

Mvh Sjur

Etter mitt syn, så er dette den peneste snella i verden....min drømmesnelle :).

 

Når du har fått den hos øystein etter hans død.....åsså dør du...Kan jeg få den da? :)

 

Selvfølgelig, men la oss ikke foregripe begivenhetene!

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Øystein og noen slike sneller som dette ? Har vagt i minnet at han har kagt ut noen heftige bilder av bambus/ATH kombo her`? :)

 

Bildet er av Øystein sin nydelige Ari1. De er laget i Holland i nyere tid av Dutch reels (tror jeg). Jeg har spurt Øystein om jeg kan få den hvis han dør.

 

Mvh Sjur

Etter mitt syn, så er dette den peneste snella i verden....min drømmesnelle :).

 

Når du har fått den hos øystein etter hans død.....åsså dør du...Kan jeg få den da? :)

 

Selvfølgelig, men la oss ikke foregripe begivenhetene!

 

Mvh Sjur

 

Nå ble det skummelt å være meg :-\  ;D må nesten holde et øye med dere i framtida.

 

d5225d1939e19d02abc42761f131f5de77ce3f8.jpg

 

Har kun en av disse snellene enda, og det er den nederste, dersom noen av dere har lyst på den så er den til salgs for 2000kr :D

 

 

 

 

 

Har et par sneller til også ;D, øhh foresten så har jeg bare en av disse enda også og det er den nede til venstre.

40325d39b5e70d66a7241970e0f0c500d07f4c9.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Har ikke Øystein og noen slike sneller som dette ? Har vagt i minnet at han har kagt ut noen heftige bilder av bambus/ATH kombo her`? :)

 

Bildet er av Øystein sin nydelige Ari1. De er laget i Holland i nyere tid av Dutch reels (tror jeg). Jeg har spurt Øystein om jeg kan få den hvis han dør.

 

Mvh Sjur

Etter mitt syn, så er dette den peneste snella i verden....min drømmesnelle :).

 

Når du har fått den hos øystein etter hans død.....åsså dør du...Kan jeg få den da? :)

 

Selvfølgelig, men la oss ikke foregripe begivenhetene!

 

Mvh Sjur

 

Nå ble det skummelt å være meg :-\   ;D må nesten holde et øye med dere i framtida.

 

d5225d1939e19d02abc42761f131f5de77ce3f8.jpg

 

Har kun en av disse snellene enda, og det er den nederste, dersom noen av dere har lyst på den så er den til salgs for 2000kr :D

 

 

 

 

 

Har et par sneller til også ;D, øhh foresten så har jeg bare en av disse enda også og det er den nede til venstre.

40325d39b5e70d66a7241970e0f0c500d07f4c9.jpg

 

 

 

 

Og den er til salgs for?  (seriøst :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Ari 1 jeg mente ja :)

Hvor lett er det egentlig å få tak i en slik snelle som du har der idag?

 

 

 

 

Ari 1 sneller er veldig vanskelige å få tak i, den litt større ari 2 snella er litt lettere å få tak i, den forje Ari 1 snella jeg så på Ebay gikk for 1100$, Små sneller er litt mere nisje produkt og derfor mere populært for samlere derfor syke priser og lite tilgang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den forje Ari 1 snella jeg så på Ebay gikk for 1100$

 

:o Kan ikke klage du da fluedengerjørgen.

 

Skal nok ha ATH igjen, når jeg får råd til å samle på utstyr i tillegg til å handle det jeg trenger til å faktisk fiske. Hvis man hadde sette noen av snellene mine etter en lang sesong så skjønner man at jeg ikke kan bruke et sånt smykke til fisking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øystein!

Hvordan er kvaliteten på den du har til salgs, sammenlignet med Danielsson, Lamson, Nautilus etc..?

Hvilken snøreklasse er denne mest aktuell for?

 

Mvh. Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øystein!

Hvordan er kvaliteten på den du har til salgs, sammenlignet med Danielsson, Lamson, Nautilus etc..?

Hvilken snøreklasse er denne mest aktuell for?

 

Mvh. Lars

 

Snella er strøken og fult på høyde med det meste av det som blir produsert i dag, passer nok best til snøreklasse 4-6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye pent.

 

Det var noen kjedelige skraper på snellen Sjur. Kan du få tak i ny "skrue" eller hva det nå enn er.

 

Sigve

 

Ja, det var en del skraper.

Men nå skal den jo brukes til å fiske med, ikke stå til pynt.

 

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å dy meg..... ;D

Kom nylig over en hollandskprodusert Ari 1.

Egentlig skulle jeg pusse opp hjemme, men så kom snellen i hus i stedet....

Nå gjelder det bare å finne en stang som passer ;)

 

Den var dritfin!

Regner med at den blir ikledd et silkesnøre etterhvert?

 

Sjur 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Øystein og noen slike sneller som dette ? Har vagt i minnet at han har kagt ut noen heftige bilder av bambus/ATH kombo her`? :)

 

Bildet er av Øystein sin nydelige Ari1. De er laget i Holland i nyere tid av Dutch reels (tror jeg). Jeg har spurt Øystein om jeg kan få den hvis han dør.

 

Mvh Sjur

Etter mitt syn, så er dette den peneste snella i verden....min drømmesnelle :).

 

Når du har fått den hos øystein etter hans død.....åsså dør du...Kan jeg få den da? :)

 

 

 

You wish boyz  ;D ;D ;D

Jeg la inn klausul om forkjøpsrett da jeg solgte denne snella

 

hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å dy meg..... ;D

Kom nylig over en hollandskprodusert Ari 1.

Egentlig skulle jeg pusse opp hjemme, men så kom snellen i hus i stedet....

Nå gjelder det bare å finne en stang som passer ;)

 

Finner du ikke noe stang den passer på, så kan jeg til nød plassere den på en av mine ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har ikke Øystein og noen slike sneller som dette ? Har vagt i minnet at han har kagt ut noen heftige bilder av bambus/ATH kombo her`? :)

 

Bildet er av Øystein sin nydelige Ari1. De er laget i Holland i nyere tid av Dutch reels (tror jeg). Jeg har spurt Øystein om jeg kan få den hvis han dør.

 

Mvh Sjur

Etter mitt syn, så er dette den peneste snella i verden....min drømmesnelle :).

 

Når du har fått den hos øystein etter hans død.....åsså dør du...Kan jeg få den da? :)

 

Selvfølgelig, men la oss ikke foregripe begivenhetene!

 

Mvh Sjur

 

Nå ble det skummelt å være meg :-\   ;D må nesten holde et øye med dere i framtida.

 

d5225d1939e19d02abc42761f131f5de77ce3f8.jpg

 

Har kun en av disse snellene enda, og det er den nederste, dersom noen av dere har lyst på den så er den til salgs for 2000kr :D

 

 

 

 

 

Har et par sneller til også ;D, øhh foresten så har jeg bare en av disse enda også og det er den nede til venstre.

40325d39b5e70d66a7241970e0f0c500d07f4c9.jpg

 

 

 

 

Den nede til venstre kom i posten i dag :D

Sjur, du må krangle med Øystein om å få arve den når jeg dør :)....fy faen så nydelig snelle ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...