Gå til innhold
  • 0

Gis bort til ung fersking med mye interesse.


Robban

Spørsmål

Gir bort en guideline sekk/fluevest, brukt en uke på kola, til en lovende ung fluefisker med dårlig råd, kan hentes på Gero sportfiske etter avtale , send pm.

Gis kun bort til trengende nye talenter med dårlig råd ;D ;D ;D

Alle over 20 år må vise legg og dokumentasjon på at de har dårlig råd.

 

 

post-982-13949859623314_thumb.jpg

post-982-13949859623759_thumb.jpg

post-982-1394985962407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette spørsmålet

Mest aktive i dette spørsmålet

Postede bilder

Anbefalte innlegg

  • 0

Svigerbror trenger snelle til femmerstanga si.. Han har ikke råd til ny for å si det sånn :)

 

ok han får REm'n, passer til det , resten er til en annen er det ok.

 

 

Kjempe! Han kommer til å bli gla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Er bare kjipt å bruke Lamsonsnella mi på lyren, men jeg får et inntrykk av at du favoriserer vestlandsjentene her, så la gå. Jeg kan jo plutselig få hukommelsestap den dagen du kommer ;D

Ja du har rett, vestlandsjentene blir favorisert, men ikke syrstad og co ;D ;D ;D

Holder en knapp på Igor og trøndermafian,.

Ps ikke nevn dette for Syrstad ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lest og memorert :P Kjerringer :P

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Har et par gamle vadebukser med noen gamle loop sko , må sjekke først . Gamle det vil si brukt av dragen et par turer, men trur du jaggu ikke bitchen skal ha det beste når hu først trer på seg noe utsyr, god dammned. >:(

Det er et par guideline vadere, husker ikke hva de heter men de er tette., billigbukser

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Skal prøve å få sendt avgårde det meste i morra. må dra av litt backing og liner og sånn.Noen som har noen forslag på å sende billigst mulig?

Sendte avgårde en stang og snelle idag og det kosta 198.- spenn i postoppkrav,  forslag mottas med takk. :)

 

Lasse skal ha:

Vest/ jakke med noen sneller.(en pakke)

 

Claus skal ha REM(en snelle)

 

Lyrkongen(storfemti) skal ha jakke guideline.(en jakke)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Har et par gamle vadebukser med noen gamle loop sko , må sjekke først . Gamle det vil si brukt av dragen et par turer, men trur du jaggu ikke bitchen skal ha det beste når hu først trer på seg noe utsyr, god dammned. >:(

Det er et par guideline vadere, husker ikke hva de heter men de er tette., billigbukser

 

 

 

Hvilken str er det på denne buksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

etter og ha jobbet i en sportsfisker butkk (som sommerhjelp) har en lært at det og sende runde pakker koster meg fordi at det bare ligger og ruller på  rullebåndet til posten. derfor må det menesker til for og flytte pakken og det koster. men om du tar en tom pappeske og lager 2 hull i . en på begge sider sli at du kan tre den runde pakken igjennom. deretter fester du dette godt sammen med teip. og voila. no kan det fraktes på rullebånd uten at den bare ligger og rulle og de stakkars meneskene kan sitte i stress-lessen og nyyte verdagen fordi det finnes folk med IQ  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

IQ Steffen :-\ ;D ;D

Robban viss du har mulighet til og sende pakken frå jobben din til mottakers jobb, så vil dette gå som bedriftspakke og dermed ikkje koste like masse som privat postpakke, MEN!! Då må jobben din ha ein bedriftpost avtale med posten, og pakken må ikkje vege meir enn 30 kg, etter det så blir det dyrere ;)

Viss ikkje jobben din har det, så har kanskje ein av dine bekjente det på jobben :)

 

Eg har brukt denne metoden sjølv gjennom min gammle jobb, der eg sendte ein potongbåt " Waterskeeter" til Østlandet, og prisen vart 100 kr ;D ;D Og då går den fint ann og sende ting med posten ;D ;D

 

Dette var berre eit forslag også bestemmer du sjølv ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...