Gå til innhold
  • 0

Gis bort til ung fersking med mye interesse.


Robban

Spørsmål

Gir bort en guideline sekk/fluevest, brukt en uke på kola, til en lovende ung fluefisker med dårlig råd, kan hentes på Gero sportfiske etter avtale , send pm.

Gis kun bort til trengende nye talenter med dårlig råd ;D ;D ;D

Alle over 20 år må vise legg og dokumentasjon på at de har dårlig råd.

 

 

post-982-13949859623314_thumb.jpg

post-982-13949859623759_thumb.jpg

post-982-1394985962407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette spørsmålet

Mest aktive i dette spørsmålet

Postede bilder

Anbefalte innlegg

  • 0

Ikke no problem :)

 

Trenger nye vadere, men noe må jeg jo betale for også. Kan ikke få alt gratis..   :P

 

Han btholvik spørte først, hakke fått svar fra han, hvis ikke er de dine ok. Sender jakka etterpå, fint pakka i en star wars eske  ;D ;D brukt max 10 x, snella er en overaskelse med snøre og backing, hvis du ikke har lyst på den så får du sikkert solgt den til noen andre så det dekker frakta ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hva er det du holder på med Robban ??? Skal du gå JULENISSEN i næringa nå ??? Trodde du hadde jobb jeg ;) eller?..., hmmmm kanskje derfor du havna utpå i natt ;D ;D ;D Egner deg ihvertfall som julenisse mener nå jeg og sikkert flere med meg ;D ;D ;D ;D

 

Mvh Rudolf

 

 

ps. Vil forøvrig anbefale alle som har hatt glede av "julenisse" Robban og kanskje ordne et aldri så lite gavekort til f.eks Polet som takk for storsinn ;)

En julenisse skal jo som kjent være litt rød på nesen og i kjinna ;D ;D ;D ;D

 

Synes detta var storsinna av deg Robban 8) Største respekt i fra Vest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest storfemti

Den er grei :)

 

Var en stor SW fan når jeg var yngre, sikkert sett de 3 første filmene et par hundre ganger eller .no, så eska vil bli like godt mottatt som jakka ;D

 

Selger ikke ting jeg får gratis, blir gitt bort videre isåfall. Føles litt ugent å tjene penger på at noen her er snille mener jeg

 

Står respekt av dette ja Dagbjørn, blir gratis drikke og visning av go'plasser når han tar seg en tur oppover hit som takk ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hva er det du holder på med Robban ??? Skal du gå JULENISSEN i næringa nå ??? Trodde du hadde jobb jeg ;) eller?..., hmmmm kanskje derfor du havna utpå i natt ;D ;D ;D Egner deg ihvertfall som julenisse mener nå jeg og sikkert flere med meg ;D ;D ;D ;D

 

Mvh Rudolf

 

Går hjemme og venter på opperasjon i kastearmen, derfor jeg tillot meg å ta en knært igår, morro selv midt uka det , selv om dragen ikke var så fornøyd  ;D ;D ;D

ps The Fat Trout er god whisky det , men nå er den tom og godt er det ;D ;D ;D ;D

 

Hvis noen andre kan ha glede av ting jeg ikke har brukt for så er jo det bra det.Slike ting blir jo bare liggende i skapet allikavel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Ikke no problem :)

 

Trenger nye vadere, men noe må jeg jo betale for også. Kan ikke få alt gratis..   :P

 

Han btholvik spørte først, hakke fått svar fra han, hvis ikke er de dine ok. Sender jakka etterpå, fint pakka i en star wars eske  ;D ;D brukt max 10 x, snella er en overaskelse med snøre og backing, hvis du ikke har lyst på den så får du sikkert solgt den til noen andre så det dekker frakta ;D ;D ;D

 

Bare gi de videre du. tror de blir litt for stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest storfemti

En middels norgespakke koster rundt 100kr tror jeg, man vil få plass til mye i den. Men det aller billigste vil være å pakke alt selv og bare betale porto så lenge pakkene ikke er tunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hva er det du holder på med Robban ??? Skal du gå JULENISSEN i næringa nå ??? Trodde du hadde jobb jeg ;) eller?..., hmmmm kanskje derfor du havna utpå i natt ;D ;D ;D Egner deg ihvertfall som julenisse mener nå jeg og sikkert flere med meg ;D ;D ;D ;D

 

Mvh Rudolf

 

 

ps. Vil forøvrig anbefale alle som har hatt glede av "julenisse" Robban og kanskje ordne et aldri så lite gavekort til f.eks Polet som takk for storsinn ;)

En julenisse skal jo som kjent være litt rød på nesen og i kjinna ;D ;D ;D ;D

 

Synes detta var storsinna av deg Robban 8) Største respekt i fra Vest :D

 

Nei nei ikke gavekort på polet, dragen blir sur da og midt i uka skjer sjeldent, vil helst ikke gjøre det ofte. Formen idag er ikke bra så det blir lenge til neste gang. :rolleyes: ::):rolleyes: Håper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest storfemti

Dette må jeg si er utrolig ok gjort av deg ikke alle som hadde giddet det styret med å ordne og pakke og sende hit og dit

Kunn for å være grei De fleste skal tjene mest mulig på alt

Så dette beviser at du må være en kjernekar :)

 

Står stor respekt av dette ja, et eksempel menneskeheten burde tatt lærdom av. Men i dagens kapitaliske samfunn, er det penga som rår dessverre. Mye vil ha enda mer og det spiller ingen trille at man må tråkke på noen tær for å oppnå det :(

 

Robban er en kjernekar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Dette må jeg si er utrolig ok gjort av deg ikke alle som hadde giddet det styret med å ordne og pakke og sende hit og dit

Kunn for å være grei De fleste skal tjene mest mulig på alt

Så dette beviser at du må være en kjernekar :)

 

Står stor respekt av dette ja, et eksempel menneskeheten burde tatt lærdom av. Men i dagens kapitaliske samfunn, er det penga som rår dessverre. Mye vil ha enda mer og det spiller ingen trille at man må tråkke på noen tær for å oppnå det :(

 

Robban er en kjernekar ;)

 

 

 

Ja! det er han virkelig! takk skal du ha robban ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Dette må jeg si er utrolig ok gjort av deg ikke alle som hadde giddet det styret med å ordne og pakke og sende hit og dit

Kunn for å være grei De fleste skal tjene mest mulig på alt

Så dette beviser at du må være en kjernekar :)

 

Er sykmeldt for tiden, så jeg holder på gå på veggen av kjedsomhet. morro å pakke pakker, fikk ihvertfall noe å gjøre idag ;D ;D ;D

Bedre å gi bort ting en å kaste i søppla hvis noen har brukt for det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

ja det er virkelig storsinnet.....jeg blir inspirert og kommer garantert til å gjøre det samme etterhvert...:):D

 

jeg har en pølsekoker som er ubrukt faktisk en plass her.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pølsekoker er ingen dårlig ting å gi bort  :D :D

Pølser er jo knallgodt  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...