Gå til innhold

The Complete Flyfishermens Club


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

dette er en ny klubb for de som fisker med flue, men ikke er eksperter eller tørrfluepurister (ikke noe galt med disse)

 

kravene for å bli med i klubben er at man fisker med flue og at man har fått brunørret, sjøørret, torsk, lyr og sei på flue. selvfølgelig så kan andre arter i sjø og ferskvann taes til særegen vurdering hvis noen av de nevnte artene i optakskravene mangler.

 

de som vil søke sender pm til meg.

 

til administrator

 

denne tråden kan slettes: http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9712.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har bare fått torsk og sjøstjerne i sjøen  :-[

 

Noe sier meg at du bør trekke inn litt raskere  ;D Eller kanskje driver du med salt water dead drift fishing?  ;D ;D

 

:D :D Du sier noe der!  ;D Dead drift med synk3  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en ny klubb for de som fisker med flue, men ikke er eksperter eller tørrfluepurister (ikke noe galt med disse)

 

kravene for å bli med i klubben er at man fisker med flue og at man har fått brunørret, sjøørret, torsk, lyr og sei på flue. selvfølgelig så kan andre arter i sjø og ferskvann taes til særegen vurdering hvis noen av de nevnte artene i optakskravene mangler.

 

de som vil søke sender pm til meg.

 

til administrator

 

denne tråden kan slettes: http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9712.0

 

Det var da noen ekstremt eksklusive opptakskrav! Er ikke seien en slu og sinnsykt vanskelig fisk å overliste?

Nei, takke meg til relaxteam. Hos oss trenger du ikke bevise noe som helst. Men du bør ha minst et par hjemmestrikkede raggsokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en ny klubb for de som fisker med flue, men ikke er eksperter eller tørrfluepurister (ikke noe galt med disse)

 

kravene for å bli med i klubben er at man fisker med flue og at man har fått brunørret, sjøørret, torsk, lyr og sei på flue. selvfølgelig så kan andre arter i sjø og ferskvann taes til særegen vurdering hvis noen av de nevnte artene i optakskravene mangler.

 

de som vil søke sender pm til meg.

 

til administrator

 

denne tråden kan slettes: http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9712.0

 

Nei, takke meg til relaxteam. Hos oss trenger du ikke bevise noe som helst. Men du bør ha minst et par hjemmestrikkede raggsokker.

 

Dersom du i tillegg har tøfler og liker å fyre i peisen så er du godt over kvalikkravet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker initiativet, men hva er i det for meg? . klistremerker, hemmelige fiskeplasser, tvungen sosial hygge med fluebinding og fiskesnapps? 

Helt riktig ;) Ikke noe for deg :P

 

Det var da noen ekstremt eksklusive opptakskrav! Er ikke seien en slu og sinnsykt vanskelig fisk å overliste?

Ja ikke sant Sjur ;) Vanskelig å skjønne ideen for klubben :P Men kan godt tegne og fortelle til deg hva hensikten til klubben er :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest storfemti

Om klubben forbyr alt fiske etter torsk og kommer med en pressemelding som fastslår at torsk ekke en fisk, så skal jeg vurdere å bli med. Da kjøper jeg nok en buff jeg også ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg joiner klubben hvis det er mulighet.

Kan krysse alle artene på lista med unntak av sei, men som kompensasjon kan jeg skryte av Skrubbe, Knurr, Horngjel og Makrell. Holder det?

Du er nok ikke på sikker grunn Anders. Men får du ulke fra bryggekanten og fjesing på badestranda, så bør medlemskapet i denne dølle klubben være sikret!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg joiner klubben hvis det er mulighet.

Kan krysse alle artene på lista med unntak av sei, men som kompensasjon kan jeg skryte av Skrubbe, Knurr, Horngjel og Makrell. Holder det?

Du er nok ikke på sikker grunn Anders. Men får du ulke fra bryggekanten og fjesing på badestranda, så bør medlemskapet i denne dølle klubben være sikret!  :D

Hehe, F*en, jeg visste det var noe jeg har glemt. Fjesing på badestranda kan avkrysses i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...