Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

Og så knipser dere noen bilder og legger inn i inspirasjonstrådene så vi andre får sett også :D

 

Tipper det blir "håndlaget" mye fine fluer på en sånn kveld :D

 

 

EDIT: veldig hyggelig og se att det er noen damer/jenter som bedriver denne hyggelige hobbyen også :)

 

blir ikke noe bilder, skal binde hemmelige storlyr fluer ;D ;D

 

fint med jenter ja, også er hun i fiskegjengen min ;D ;D ;D ;D

 

hehe :D 

 

må prøve og få til noen fluebindekvelder vi oppi "dala" her og...høres hyggelig ut det da med sånne fluebindekvelder...og selvfølgelig klekke ut noen superhemmeligedrependeeffektive fluemønstre ;);D

 

Ja "vi" har også ei jente med i "vår" gjeng...hu er 2,5år...ho er litt ung for fluestanga ennå, men ho er ivrig med og kaster stein, skremmer fisken på kroken ;D

 

skal tidlig krøkes ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...
Gjest storfemti

Har kamp kl 2030, så det blir vanskelig :-\

 

Siste kampen for sesongen, med seier er vi avdelingsvinnere :D :D :D

 

vi starter 18.00 så det er masse av tid da...........

 

Blir knapt en time før jeg må dra da, så det må bli effektiv binding om jeg kommer! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så lyst til å lære meg å binde fluer. men klarte selvfølgelig å bruke alle pengene mine på ny stang og snøre istedenfor fluebinderutstyr :-\

 

blir det mer eller mindre fast på torsdagene utover? nødt til å høre med sponsoren min (pappa) om det er mulig å gjøre et innkjøp av materialer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så lyst til å lære meg å binde fluer. men klarte selvfølgelig å bruke alle pengene mine på ny stang og snøre istedenfor fluebinderutstyr :-\

 

blir det mer eller mindre fast på torsdagene utover? nødt til å høre med sponsoren min (pappa) om det er mulig å gjøre et innkjøp av materialer :)

 

litt usikkert om det blir fast, men det er bare å møte opp. så får du se litt i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...