Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Søndag kl0700 ;D ;D

Storørreten har starta opp med bindekvelder også, samt kastetrening, så en dag som ikke kræsjer med de hadde vært kjekt :)

kastetrening... har ikke du lært deg enda???  :P

spørs om det blir så mye casting på meg med bachelor og alt, men binde må jeg. da er det fint å være litt sosial aot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er planen:

Vi binder på torsdag denne uka.  :) Si ifra om dere kommer, for blir det få, binder vi hjemme hos meg, er det mange så blir det kantina som vanlig. Kl 18 :D

Raymond, vi får finne en annen dag neste gang da :)

edit: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1430761.ece --> så kantina er stengt, men vi kan finne et annet rom der det ikke vil dryppe vann i hodene våre. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg har bundet kanskje 10 laksefluer i mitt liv, men er interessert i å lære mer! I år har jeg også satset for fullt på ørretfiske med noen oppturer :-)

Generelle tips og film er jo moro også. Absolutt interessert utover høsten og vinteren.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bundet kanskje 10 laksefluer i mitt liv, men er interessert i å lære mer! I år har jeg også satset for fullt på ørretfiske med noen oppturer :-)

Generelle tips og film er jo moro også. Absolutt interessert utover høsten og vinteren.

Espen

dette her er kun under den klade perioden, så man skal slippe å bruke mye tid på binding når det re fiskesesong ;D

og det er bare fint med nybegynnere, robert og bigo har bundet fluer lenge og om jeg kan si det med største ydmyket, så kan jeg binde ok jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...