Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Du får ta en administrativ avgjørelse Lise, du som er sjefen ;D

Som sjef (endelig bra noen har skjønt det  ;) ) så bestemmer jeg at vi surrer fluer på førstkommende mandag kl 19 på kjøkkenet der vi pleier å sitte. Blir det få som bruker å komme kan det hende vi flytter hele sulamitten hjem til meg, men det får vi ta som det kommer.

Altså nå  mandag, 17.01.2011 kl 19.00. Vel møtt!

mvh. Sjefen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta en administrativ avgjørelse Lise, du som er sjefen ;D

Som sjef (endelig bra noen har skjønt det  ;) ) så bestemmer jeg at vi surrer fluer på førstkommende mandag kl 19 på kjøkkenet der vi pleier å sitte. Blir det få som bruker å komme kan det hende vi flytter hele sulamitten hjem til meg, men det får vi ta som det kommer.

Altså nå  mandag, 17.01.2011 kl 19.00. Vel møtt!

mvh. Sjefen :D

da sitter vi hos lise

hilsen big boss soldo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Noen som har lyst til å møtes til en øl eller to i september en gang og fortelle skrøner fra sommerfisket?  (Jeg har hvertfall noen historier å komme med  :D)

Også en ypperlig sjangse for å planlegge fluebinding uttover høsten/vinteren, og for nye trondhjemmere til å bli kjent med den gamle klanen.  :)

SÅ, noen øltørste sjeler der ute eller må jeg drikke aleine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er fersk både fluefisker og fluebinder. Dette må jo være en ypperlig arena for å bli kjent med flere likesinnede i området. Rekrutterer dere ferskiser? Øl-tørsten hører med til studentlivet, og noen løgner skal jeg kanskje også klare å lire av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...