Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest storfemti

Er ytret ønske om kasting og pizza før puben, så spørsmålet er om det er stor nok interesse for det?

Blir det pizza, tar vi det på Ristorantino Itialiano i gågata. Den er god der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Så langt har jeg fått ja ifra 6 som ikke har meldt seg her. Med deg, Lise, Tormod og Igor, kan vi fort bli 10-12 stykker. Gjenstår å se om alle dukker opp, morsomt blir det åkkesom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Blir litt kasting kl17 på Romolslia kunstgressbane, har fått banen så lenge lyset strekker til. Fikk ikke flomlys, da måtte vi leie. Etterpå blir det pizza i sentrum før vi samles kl21 på Mikrobryggeriet

Kastinga er selvsagt væravhengig, men vi satser på at vinden ikke er så ille. Er bare å møte opp, alle er velkomne, både på kasting, pizza og pub :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest storfemti

Etter suksessen med forrige treff, lufter jeg et forslag om et lite julebord før jul. Tenkte kanskje å fiske litt på dagen med varm gløgg og muligens noe å spise, for så å møtes ut på byen for å spise senere på kvelden før vi avslutter det hele med (bestilt) bord på Mikrobryggeriet

Er det interesse for en slik dag? Tenkte å få det til på en lørdag siden vi skal fiske/treffes på dagtid, dato er ikke fastsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter suksessen med forrige treff, lufter jeg et forslag om et lite julebord før jul. Tenkte kanskje å fiske litt på dagen med varm gløgg og muligens noe å spise, for så å møtes ut på byen for å spise senere på kvelden før vi avslutter det hele med (bestilt) bord på Mikrobryggeriet

Er det interesse for en slik dag? Tenkte å få det til på en lørdag siden vi skal fiske/treffes på dagtid, dato er ikke fastsatt

jeg har eksamen fremover, så det er tvilsomt om jeg kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Har forslag til følgende opplegg:

Vi møtes tidlig et sted i byen for så å kjøre utover til fosen for litt SØ fiske, hvem som kjører må avtales i forveien. Alle bidrar selvsagt med bensin og ferge.

Vil tro at vi er hjemme i 17-tiden, da er det bare å dusje og møte på en restaurant for pizza eller hva en måtte ønske. Når vi er gode og mette, drar vi til puben og fortsetter der. Etter puben havner alle på nachspiel til Lise :D

Må ha svar fra hvem som vil bli med på hva og hvem som kan bidra med bil. Aller helst vil jeg ha svar i går kveld ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...