Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Og jeg har gutten de ukene det skal bindes å.

alle annenhver ukene vi skal binde? hvis det passer dårlig går det jo ann å bytte uke for bindekveld hvis du vil være med :)

det går an å bytte ja, dumt om en med så mye erfaring som deg robert, ikke kan være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir ikke noe binding på mandag siden så mange av oss var opptatt :(

Men Raymond og jeg er for en "juleavsluttning" = å ta en øl en kveld på byen der vi mimrer om fiskeåret som har vært :D. Må være førstkommende uke (hvis jeg skal være med hvertfall  ;D)

Noen andre som vil være med? Veit det er mye eksamener på gang, men man skal ikke lese hele tiden!

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg har eksamen i morgen, skulle jeg gjerne kommet og hørt på all ljuginga deres :D

Kom gjerne med stemningsrapport, evnt. smakstest av juleølet. Har hørt mye skryt av det :)

dårlig unnskyldning, jeg ahr eksamen imorgen jeg og ;D

Faktisk tilbøyelig til å være enig med deg :D MEN, du har sikkert gjort en bedre lesejobb enn meg i forkant av morgendagen...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg har eksamen i morgen, skulle jeg gjerne kommet og hørt på all ljuginga deres :D

Kom gjerne med stemningsrapport, evnt. smakstest av juleølet. Har hørt mye skryt av det :)

dårlig unnskyldning, jeg ahr eksamen imorgen jeg og ;D

Faktisk tilbøyelig til å være enig med deg :D MEN, du har sikkert gjort en bedre lesejobb enn meg i forkant av morgendagen...  ;D

meget tvilsomt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...