Gå til innhold

hvem kunne tenkt seg hit?


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

her en stund nå siklet over elva kupa og de andre elvene som er i dette området. landet er kroatia og elve heter kupa. for ikke å skrive mer kan man lese mye bra her: http://www.kupa-flyfishing.com/eng/o_nama.shtml

 

dette er ikke noe arangert tur, men det kan sikkert ordens en pris vis man leier hele kåken. den har 5 senger.

 

kortpriser og andre regler ser man på nettsiden deres, kan nevne her at kroker uten mothake er påbudt, men det går an å bruke kroker med mothakene som er klemt ned (har sjekket)

 

også har jeg sendt mail til mislav (han som styrer dette) om hva slags insekter man kan treffe i de forskjellige mnd av fiskesesongen og litt om forhold ol. har ikke fått svar enda, men det tar litt tid å få med seg alt vil jeg tro.

 

når man skal reise har jeg ikke tenkt på så mye enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dette var et flott initiativ Igor......kjentmann som kan språket er ikke dumt.....flott å se bildene fra gacka igjen....det er et sted hvor jeg har frekventert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var et flott initiativ Igor......kjentmann som kan språket er ikke dumt.....flott å se bildene fra gacka igjen....det er et sted hvor jeg har frekventert

 

takk for det, fint å kunne språket ja, men han mislav er gansk flink i engelsk. og gacka er et sted jeg kunne tenkt meg å frekventert litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da bare fiske på ørreten.....regnbueørretene der er helt rå forøvrig...ikke slike som i sydsverige

Du har helt sikkert rett Staffan. Det er jeg som ikke hvet bedre. I ferskvann er det laks og ørret som har vært noe her på sørlandet. Kun avbrutt av noen år med Bekkerøye (det var en fin tid)

 

Til saken: Har aldri opplevd en skikkelig danica klekking med stor vakende fisk. Det ser helt knall ut dette.

Når på året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da bare fiske på ørreten.....regnbueørretene der er helt rå forøvrig...ikke slike som i sydsverige

Du har helt sikkert rett Staffan. Det er jeg som ikke hvet bedre. I ferskvann er det laks og ørret som har vært noe her på sørlandet. Kun avbrutt av noen år med Bekkerøye (det var en fin tid)

 

Til saken: Har aldri opplevd en skikkelig danica klekking med stor vakende fisk. Det ser helt knall ut dette.

Når på året?

 

venter på mail ang. klekkinger. limer den inn her når jeg får den (på engelsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tanke da dere :) Reise sammen med folk du kun har komunisert med i forumet :) Jeg er med hvis det ikke er oljesheikpris.

Regner med det er lett å få fri i denne perioden da vi har lite arbeid da :'(

Men jeg er fryktelig sinna og gretten før 0900 og 1/2 liter kaffe. Jeg er den eneste formannen hos oss som ikke blir maset på før etter 0900 ;);D

 

Enn danner seg et bilde av folk, morro og sett om det stemte :)

 

Ta tak her Igor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Är det flyg som gäller....till Zagreb. Åka bil är ju trevligt? Mycke fiske-snack.. o.sv. Är otrilgt intreserad av denna tråd, Gott ha en eller 2 biler på plats....???

 

Är själv ifrån Slovenia, Är dock inte födt där. Så Språket är inte så bra....

 

//Felix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Är det flyg som gäller....till Zagreb. Åka bil är ju trevligt? Mycke fiske-snack.. o.sv. Är otrilgt intreserad av denna tråd, Gott ha en eller 2 biler på plats....???

 

Är själv ifrån Slovenia, Är dock inte födt där. Så Språket är inte så bra....

 

//Felix

 

det er fly som gjelder vil jeg tro. nærmest er byen rijeka, men det går fint å kjøre fra zagreb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igor!!!!

 

Jag är nog på.... När? skulle det vara en bra tidpunkt? Jag får väl för satan ta bilen till Gardemoen... ;D. Jag Har många järn i elden ( Mye o göre) Men en tripp med Staffan o goa norsker... Absolut.... Igor kör på!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...