Gå til innhold

hvem kunne tenkt seg hit?


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Jeg er så lei meg at den turen gikk i vasken for meg pga. Boreliosedritten.....men er enig her togcupe med fluebinding på vei ned ville være stilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

yes.....fikk det den våren før vi skulle reise....er ennå ikke bra, men har  vært heldig sier nevrologene

 

Flåtten kan virkelig være ille ja, kjenner en fiskekompis som er lam i venstre side av ansiktet etter å ha blitt bitt av en flått med borelliosevirus. Skummelt at en så liten j***l kan være så farlig, ser jo knapt de aller minste, bare kjenner de kryper såvidt på huden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mail fra mislav idag og danica-tid er fra slutten av meg og ut i juni. MEN det er ingen grunn til å satse på danica hvis man vil fiske med tørrflue! mislav fisker tørt 95% av tiden, nymfe bruker han kun hvis det er absolutt nødvendig da fisken mer enn gjerne tar tørt selv om den ikke vaker. det er ingen problem å se fisken, men det ser dere vel utifra bildene av elva ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg slår ikke bort tanken hvor trivelig det ville vært å ta toget, bare sitte stille å oppleve reisen.....sitte på strandbrinken....kanskje ta et kast eller to om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slår ikke bort tanken hvor trivelig det ville vært å ta toget, bare sitte stille å oppleve reisen.....sitte på strandbrinken....kanskje ta et kast eller to om dagen

 

et kast eller to.... ;D

 

husk ar vi unge svirrevipper kaster dagen lang på alt mulig som beveger seg i vannet ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slår ikke bort tanken hvor trivelig det ville vært å ta toget, bare sitte stille å oppleve reisen.....sitte på strandbrinken....kanskje ta et kast eller to om dagen

 

Et kast eller to om dagen blir vel til en fisk eller to om dagen med deg Staffan.

 

Men så var det det med "bare et kast til" når man først er i gang  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må jeg skuffe dere gutter.

 

etter en misforståelse, fra min side, viser det seg at jeg er ikke ferdig på praksis i starten av juni, men i starten av juli.

dette føkker jo alt :( er mulighet for tur i starten av august, men jeg kan ikke si med 100% sikkerhet at dette passer heller

 

kanskje hadde det vært best å planlegge en tur i 2010. da er jeg ferdig på skolen og man rekker planlegge alt skikkelig og bestille alt god tid i forveien.

 

også er det seff mulighet å dra uten meg for de som har tid og mulighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...