Gå til innhold

Kamera til Toggi tråden.


Robban

Anbefalte innlegg

For de som ikke følger med, Staffan samler et par kroner til Toggi sitt første fotoapparat som tåler en støyt ;) Vi trenger bilder åsså fra denne guruen.

 

Staffan som oppfordret til dette, jeg bare starter tråden. Flott gjort av deg Staffan og du har så rett så rett.

Dette for å spare off i tråden hvor det ble nevnt, og fordi jeg mener det skulle bare mangle for de av oss som misbruker denne siden for hva det er værdt.

All ære til deg Toggi som bare gir og gir og gir uavbrutt hele året igjennom. Thx. Og all ære til deg Staffan som luftet denne ideen.

Håper du får et fint kamera Toggi. :)

 

Regner med at de som vil sender Staffan en Pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vi har fått inn 800.- til nå......

 

har forhørt meg hos en fotograf idag, dette er det mest støtsikre på markedet, nå og da finnes det på bruktmarkedet....

til ca. 1500.-

 

bildekvaliteten er helt ok på vidvinkel og liten zoom, på max zoom er det så som så........fin macro...grei blitz

 

synes dette blir gøy! kom igjen gutta....ikke send meg penger ennå, det tar vi når kamera er på hånda og pengene inne.[attachimg=1]

 

ps. ikke la det bli noen diskusjon rundt kamera her nå, vet det finnes bedre, men ikke sterkere

post-0-1394986289415_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har sendt mail på et kamera og spurt om de holder kamera til tirsdag.....to batterier....lader og kort på 1 gb

 

vi mangler noen hundringser.....kom igjen....dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Da er det gått inn et brukbart kjøp på et

 

[attachimg=1]

 

det ble kjøpt inn 1100 inkl. frakt

 

Det jeg vil vite nå er hvor mange som har fått røra noen penger inn på  min konto

i sin spontane giverglede, for dette har ikke vært lett å administrere....noe på mail 1

noe på mail 2....så på pm....så på sms.....

 

men flott er det....det er i havn!

post-0-13949863073281_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Ikke ennå....hold tilbake, vi har mere enn penger Aubert har lovet en kameraveske....vi kan jo sørge for noen reservebatterier, lader til bil

fra    www.adem.no

 

Det er jo også mulig å trekke seg!

 

Det jeg synes blir mere stas uansett er at Toggi kan dele med oss bilder nesten daglig......Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

kjempeflott!  men ikke  send ennå.....vi har nok til kamera nå, men det kunne vært fint med ekstra batteri og billader...takk andre`

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forberedt på å skyte inn siste 150.-, men så kom smartinger meg i forkjøpet, jeg slettet hele innlegget...men hva med et lite stativ? Kjekt å ha når han skal bruke selvutløser...send meg pm Staffan med hvor jeg skal slenge inn en slant :)

 

Hva med "miljøkvoter"? Toggi svir jo så mye sur nedbør på sine turer, at vi må jo hjelpe ham holde sin sti ren pg pen? Veiavgiften etc trenger han penger til også...masse gode ting å sponse mannen med...rett og slett bare ta ham ut av arbeid, helsponset fiskeri? ;D ;D

 

Det verste er at er det en mann som kunnet finne på noe slikt, så er det Toggi :D

Kanon, kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vi har nok med penger nå, for å si det rett ut....har ikke oversikten akkurat nå!

 

han vil ha minst mulig å dra på sp denne ville vært bra.......kan henges opp i trær mm[attachimg=1]

post-0-13949863077392_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forberedt på å skyte inn siste 150.-, men så kom smartinger meg i forkjøpet, jeg slettet hele innlegget...men hva med et lite stativ? Kjekt å ha når han skal bruke selvutløser...send meg pm Staffan med hvor jeg skal slenge inn en slant :)

 

Hva med "miljøkvoter"? Toggi svir jo så mye sur nedbør på sine turer, at vi må jo hjelpe ham holde sin sti ren pg pen? Veiavgiften etc trenger han penger til også...masse gode ting å sponse mannen med...rett og slett bare ta ham ut av arbeid, helsponset fiskeri? ;D ;D

 

Det verste er at er det en mann som kunnet finne på noe slikt, så er det Toggi :D

Kanon, kjør på!

 

Jeg kan vell få lov til å være med på sponsing av tilbehehør?

Trenger ekstra minnekort, batteri ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Enda ikke fått kamera, det er sendt for leenge siden. Merkelige greier!!

Min første tanke går til snille mennesker på dette forum. Ikke meg og kameraet.

Jeg synes det er ille hvis posten har "fucket" til dette altså.

 

Jeg er meget takknemlig til Staffan og andre, Mr Brun og heile gjengen.

Når dere først "sponser" meg med kamera så er det trist hvis det aldri når frem :rolleyes:

 

Jeg krysser fingre!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dette synes jeg er stusselige greier......at dette ikke har kommet fram føyer seg inn i det posten klarer å skape her i landet, kjenner jeg blir surt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...