Gå til innhold

Svømmeføtter til belly


Random

Anbefalte innlegg

Stikk innom en dykkebutikk, eller finn det på nettet.

Vanlige svømmeføtter holder lenge - forcefins er noe av det beste, men koster 3 ganger så mye som "vanlige" føtter.

 

Det er ikke behov for verdens beste svømmeføtter i en bellyboat - men GODE føtter i stedet for dritten som følger med.

Mine er fra CressiSub og kosta ca 700.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom en dykkebutikk, eller finn det på nettet.

Vanlige svømmeføtter holder lenge - forcefins er noe av det beste, men koster 3 ganger så mye som "vanlige" føtter.

 

Det er ikke behov for verdens beste svømmeføtter i en bellyboat - men GODE føtter i stedet for dritten som følger med.

Mine er fra CressiSub og kosta ca 700.-

 

takk. men har du prøvd bellyen uten vadesko? er det umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse er helt konge ;D8) 8) 8)

 

- lav vekt

- kan tilpasses alle sko størrelser

- lette og ta på

- bruker liten plass

og koster lite ;)

 

Hvor kan man få kjøpt dem?

 

han mekker dem selv med gamle svømmiser, hageslange, bolter og noe andre greier.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anbefaler deg å ta en titt på Force Fin - http://www.forcefin.com/

 

De er utrolig bra, men kvalitet koster!  :)

 

 

fristende men litt for dyrt! kommer på ca 2000 kr totalt tipper jeg  :o

 

Du kan sikkert få en god pris på Force Fin i norske dykkebutikker. Jeg betalte 1200 for mine her i landet og synes det er verdt prisforskjellen sammenliknet med "vanlige" svømmeføtter. I tillegg er de også helt overlegne ved bruk i pontong'en  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri benyttet sko i svømmeføttene når jeg har brukt bellyboat, ikke vært noe problem for meg...

 

genialt. dette innlegget  satte en ordentlig demper på lommeboka :) :) takker

Helt enig

Du trenger ikke sko, veldig greit våtsokker av neopren da fryser du ikke enda det er kaldt i vannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par gamle svømmeføtter størrelse hest som jeg kan bruke med sko og et par som jeg bruker uten sko. De uten sko er mer behagelige å padle med, så de er mest i bruk. Ulempen er at det da er vanskeligere å gå i land for å fiske derfra. Men, har aldri hatt behov for det, annet enn for å pisse. Det gjør du greit med svømmeføtter på  :) :)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det fint med vadebukse (uten skoene) og svømmeføtte?

 

Jepp. Lurt å ha noen lodder på seg. Eller bedre, kjøpe et par ekstra neoprensokker å ha utenpå. Da kan du jo også gå i land på neoprensokkelesten uten større risiko for å ødelegge vaderene dine.

 

bjorni

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli litt i tvil om jeg klarer å finne store nok svømmeføtter :P

Jeg bruker 45 i skostørrelse, og utenpå så skal jeg ha to lag med neoprenesokker!?

 

Trenger du egentlig svømmeføtter??  ;D ;D ;D ;D

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...