Gå til innhold

Ødelagt skjønnheten min!!


Rune D

Anbefalte innlegg

Forrige gangen jeg var ute og fisket oppdaget jeg at smykket mitt---en Hardy Gem #3---hadde sprukket i snellefestet.Har sjekket med forhandler og de sier de kan sende inn stanga til Hardy og det koster meg 1000 kr(er visst et gebyr som Hardy tar uansett,behandlingsgebyr eller noe).Jeg har vært borti garantisaker på bl.a Scott og da tror jeg ikke jeg betalte noen ting.Syntes det var litt stiv pris på det gebyret,men jeg må jo fikse skjønnheten så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lim eller duckt tape!  ;D

 

Du skal da for f... fiske med stanga, ikke glane på den!

 

 

Ok. hvis vi da sier at du plustelig en dag fant bilen din i ei veigrøft, den var bulkete og lakket var oppskrapa og stygg. Men det gjør da ingenting, sier vi. Bare klask på litt billig maling, så blir den så god som ny. Du skal da for f... kjøre med bilen, ikke glane på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lim eller duckt tape!  ;D

 

Du skal da for f... fiske med stanga, ikke glane på den!

 

 

Ok. hvis vi da sier at du plustelig en dag fant bilen din i ei veigrøft, den var bulkete og lakket var oppskrapa og stygg. Men det gjør da ingenting, sier vi. Bare klask på litt billig maling, så blir den så god som ny. Du skal da for f... kjøre med bilen, ikke glane på den!

 

Ja, faktisk! Da hadde jeg kjøpt meg et spann med matt bengalakk og en malingsrull. Bilen skal brukes til å frakte personell og fiskeutstyr fra A til X. Hverken mer eller mindre.

 

Alternativ to; ringt forsikringsselskapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er stangen?

 

Hvis den er under fem år så reklamerer du mot butikk i stedet.  ;)

Jeg finner fa.. ikke den forbanna kvitteringa,bare garantibeviset.Mener det er ca 5 år siden.Må nok saumfare kåken enda en gang!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lim eller duckt tape!  ;D

 

Du skal da for f... fiske med stanga, ikke glane på den!

 

 

Ok. hvis vi da sier at du plustelig en dag fant bilen din i ei veigrøft, den var bulkete og lakket var oppskrapa og stygg. Men det gjør da ingenting, sier vi. Bare klask på litt billig maling, så blir den så god som ny. Du skal da for f... kjøre med bilen, ikke glane på den!

 

Du har tydeligvis ikke sett bilen til Tormod  ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er stangen?

 

Hvis den er under fem år så reklamerer du mot butikk i stedet.  ;)

Jeg finner fa.. ikke den forbanna kvitteringa,bare garantibeviset.Mener det er ca 5 år siden.Må nok saumfare kåken enda en gang!!!

Finner du ikke kvitteringen kan du prøve å ringe butikken. Vet at det er flere butikker som registrerer kjøp på data. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier garantibeviset ?

Det sier bl.a at det er ubetinget livstidsgaranti på førsteeier så sant du ikke har knekt den i fullt raseri(The Unconditional Lifetime guarantee does not cover intentional breakage or ordinary wear and tear).Man skal også sende inn en garanti-registrering innen 21 dager etter kjøp(den ble sendt inn ,men er usikker på om jeg gjorde det innen 21 dager ass).

 

A handling charge will apply to each claim(butikken sa det gebyret var på 1000 kr).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Regner med at det er treinnlegg på denne stanga.....tre lecer sitt eget liv og kan sprekke....vil tro at det sitter en her på forumet som kan reparere det for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å høre med Vidar om han kan fikse det,men jeg må bare høre litt til med butikken.Jeg er redd for at jeg ikke ser den stanga mer i år hvis jeg sender den inn til Hardy.Har hørt det kan ta litt tid der...Her er noen bilder...

 

Du kan se sprekken i plasten på det øverste bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Men i all verden.....har hardy brukt plastkomponenter på så vital del?? har du prøvd med superlim? nå så nær sesongen ville jeg gjort det så du fikk brukt smykket ditt i sommer.....viktig at du klemmer hardt rundt ment limet herder, men må si dette var skrekkelig skuffende av hardy, nesten like skuffende som en jaguar med plastik hjulkapsler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

epoxy er selvsagt bedre......klart om du bruker det...bruk langsomtherdene......varm det opp of trukk det inn med en tykk flat spikkeflis, duss vekk overskuddlimet med en neglfil, dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det før,men jeg ble litt skuffet da jeg så at det bare var plast ja,Prøver med superlim først jeg,så kan jeg eventuelt fikse det skikkelig når sesongen er over.Takker for hjelp folkens :).Funker det ikke med superlim,så har jeg epoxy...Funker ikke det så har vi kanskje Vidar Steimler ;D ;D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da bare kjøpe en ny stang rune 8)

 

Du er jo stinn av daler ;D

 

thomas

 

Har ikke tenkt på det før,men jeg ble litt skuffet da jeg så at det bare var plast ja,Prøver med superlim først jeg,så kan jeg eventuelt fikse det skikkelig når sesongen er over.Takker for hjelp folkens :).Funker det ikke med superlim,så har jeg epoxy...Funker ikke det så har vi kanskje Vidar Steimler ;D ;D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da bare kjøpe en ny stang rune 8)

 

Du er jo stinn av daler ;D

 

thomas

 

Har ikke tenkt på det før,men jeg ble litt skuffet da jeg så at det bare var plast ja,Prøver med superlim først jeg,så kan jeg eventuelt fikse det skikkelig når sesongen er over.Takker for hjelp folkens :).Funker det ikke med superlim,så har jeg epoxy...Funker ikke det så har vi kanskje Vidar Steimler ;D ;D!!!

 

Får han penger for hvert mål han lager for R&Å 2 ??  :o :o  Da blir det sikkert noen gryn ja. Spesiellt med slike forsvarspillere... Hva driver egentlig forsvarspilleren med her? Ikke vanskelig å drible han ser det ut til i hvert fall  ;D ;D http://www.raumnes.no/artikkel.asp?Artid=162379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...