Gå til innhold

Michael Jackson er død!


Rennestraum

Anbefalte innlegg

Gjest erland fjell

Skjønner godt at mange har et sterkt forhold til fyren, så reaksjonerne hos min egen sønn som var i rette alderen da han var på toppen. M J gjorde jo akkurat det alle gutter liker aller best hele tiden, han hadde tv-spill på storskjermer over hele huset, apekatter som husdyr - og eget tivoli!

Syns uansett han var en god sanger og utvilsomet en snill fyr som det ikke var noe vondt i...ære over minnet etter en stor artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
For å si det sånn, husker veldig godt hvor jeg var når jeg hørte Freddy Mercury var død, men om ei uke husker jeg ikke hvor jeg var når jeg fikk høre at Michael Jackson var død. Men uansett trist når noen dør i så ung alder.

 

kjørte ein på 1.3 når stian sendte mld tl meg, så denne dagen kommer eg til å huske en stund ja ;)

 

Synd med prinsens død, men alle store stjerner dør jo før tiden. Elvis, Freddy og nå Michael!

Heima i bygde var eg den som likte Elvis best, men Mj har jo alltid vert der med sine fantastiske sanger, og enda større konserter (seneshow)

 

R.I.P MJ, måtte du trøste og klede oss vanlige dødelige i mangen mangen år fremover med dine fantastiske sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg. En ting han ALDRI gjorde var å skuffe fansen. Mannen hadde fullført konsertene med stil!

 

Det er godt å vite at han før han døde opplevde å selge ut konsertene, og dermed fikk en bekreftelse på at han fortsatt var superpopulær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...