Gå til innhold

Michael Jackson er død!


Rennestraum

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

En syk, syk mann. Til tider et geni, men suksessen gikk han til hodet. Kommer ikke til å savne han, la det være sagt. Barnesakene er for mange til det. Er ikke røyk uten ild  :-\

 

Er dette et pr-stunt, så er mannen sykere enn hva jeg trodde. Hvil i fred iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

talentfull, men neverland og alle de små barn har dere glemt?

Når skal folk få med seg at han ble frikjent?

Du bruker vel ikke Se&ør som faktakilde forresten?

 

*synge*

We are the angry mob

We read the papers everyday day

We like who like

We hate who we hate

But we're also easily swayed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

talentfull, men neverland og alle de små barn har dere glemt?

Når skal folk få med seg at han ble frikjent?

Du bruker vel ikke Se&ør som faktakilde forresten?

 

Nå kødder du vel Claus ??? Og jeg som trodde på ryktene om at fyren hadde kjøpt seg hytte i Bjugn :-X

 

Nei hadde media og presse vært like ivrige på å grave frem dritt og lort til oss vanlige dødelige så hadde vi alle vært fremstilt som rimelig gale  8)

 

ps. Og i de fleste amerikanske øyne så er vi alle pedofile her til lands, vi viser jo stadig og stolt frem nakenbilder av våre aller minste :rolleyes: Tenk på det neste gang du stolt flasher bildet av din nyfødte oppi trynet på noen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe som helst forhold til MJ, verken vondt eller godt. Personlig synest jeg musikken hans er diskutabel. Jeg skal ikke si at musikkens hans er dårlig, den er bare ikke min smak...Jeg liker den ikke, og når vi kommer til ryktene om at han er pedofil, barnemishandler og altdetdet, så holder jeg meg utenfor, og overlater det til de som på liv og død skal skape debatter og diskusjoner

 

Men det er en ting som jeg synest er vedig trist, og det er at en svart person opererer seg hvit. Det virker for meg som om han ikke likte hudfargen sin, og kan da lett oppfattes som rasist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei... han har ikke operert huden... han har en sykdom som gjør at hud pigmentene dør.. sykdommen heter vitiligo..

han har opperert nesen for at det skal bli lettere og puste.. men haken har han operert plastisk..

sier han selv da :rolleyes:

 

 

Samma det. Jer er skeeeeptisk

 

Jaja. R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...