Gå til innhold

Jarle & Bjørnar Fluefiske


P E Fjeldbu

Anbefalte innlegg

Fy faen for en srvice :)

Var i Rena på fisking og så skjedde det utenkelige tuppen på min G2 bare knakk :'( :'( :'(.

Men etter en desperat tlf til Bjørnar og han sier dette ordner vi bare kom og etter noen timer i bilen var jeg til bake i elva med stanga :)

Så en tusen takk Bjørnar :) :).

Dette er srvice

Mvh Per Edvin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erland fjell

Sånn skal det være, kjapt og fint på dagen.

Men det skulle nesten bare mangle med disse stengene, har inntrykk av at toppene har lett for å gå akkurat i øvre ende av spigottholken. Det knakk ei slik stang for meg også en gang, i øvre kant av en spigottholk. Det var etter en hekt på ganske kort hold med et kraftig rykk som resultat. Hører at andre har opplevd omtrent det samme....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det være, kjapt og fint på dagen.

Men det skulle nesten bare mangle med disse stengene, har inntrykk av at toppene har lett for å gå akkurat i øvre ende av spigottholken. Det knakk ei slik stang for meg også en gang, i øvre kant av en spigottholk. Det var etter en hekt på ganske kort hold med et kraftig rykk som resultat. Hører at andre har opplevd omtrent det samme....

 

 

Knakk min S3 på nøyaktig samme måte som du beskriver. Tok vel en 4-5 mnd før den kom tilbake fra statene etter reperasjon. Kan forøvrig gå god for servicen hos Jarle & Bjørnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Ruffen hadde en Fenwich Iron feather for mange år siden, han sendte den inn etter et stang brudd, tror det tok over et år før han fikk den tilbake, det kaller jeg service ;D

Ja det stemmer det :P Ble ikke flere Fenwich,er på meg, kan du skjønne det?

Dette har ingenting med jarle og bjørnar og gjøre! Siden tråden handlet om de er vel viktig å nevne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ebbis

Alltid trivelig å komme innom Bjørnar enten man skal handle eller snoke litt rundt i butikken hans. Service og behjelpelighet på høyeste nivå og annbefaler alle å reise innom han dersom man er i traktene.

 

"Suport your local shop"

 

Per B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jarle og bjørnar en nettside? Vet ikke om jeg husker feil men Lennart Bergqvist hadde en fluefiskeforretning på Lillestrøm som ble overtatt av noen andre. Er jeg på sporet da?

Husker jeg ble så overrasket første gang jeg var der, og det er sikkert 25 år siden, for jeg ble faktisk tilbydd å prøvekaste stenger. Og det hadde jeg ikke opplevd før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jarle og bjørnar en nettside? Vet ikke om jeg husker feil men Lennart Bergqvist hadde en fluefiskeforretning på Lillestrøm som ble overtatt av noen andre. Er jeg på sporet da?

Husker jeg ble så overrasket første gang jeg var der, og det er sikkert 25 år siden, for jeg ble faktisk tilbydd å prøvekaste stenger. Og det hadde jeg ikke opplevd før :)

LB fluefiske ble drevet av Jarle og Bjørnar, og skiftet siden navn mest på grunn av at LB ikke skulle slutte å føre Scott stenger.

Jeg tror de har hjemmeside, men den er ikke særlig oppdatert, grunnen er vel at de satser mest på personlig service vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fy faen for en srvice :)

Var i Rena på fisking og så skjedde det utenkelige tuppen på min G2 bare knakk :'( :'( :'(.

Men etter en desperat tlf til Bjørnar og han sier dette ordner vi bare kom og etter noen timer i bilen var jeg til bake i elva med stanga :)

Så en tusen takk Bjørnar :) :).

Dette er srvice

Mvh Per Edvin

 

Bedre kan det ikke bli :) det var litt av en service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er protein for butikker i en nisje-bransje. De som gir god kundebehandlig får det som regel igjen i form av positiv PR, som her.

Dritartig å lese ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...