P E Fjeldbu Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Fy faen for en srvice Var i Rena på fisking og så skjedde det utenkelige tuppen på min G2 bare knakk :'( :'( :'(. Men etter en desperat tlf til Bjørnar og han sier dette ordner vi bare kom og etter noen timer i bilen var jeg til bake i elva med stanga Så en tusen takk Bjørnar :). Dette er srvice Mvh Per Edvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erland fjell Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Sånn skal det være, kjapt og fint på dagen. Men det skulle nesten bare mangle med disse stengene, har inntrykk av at toppene har lett for å gå akkurat i øvre ende av spigottholken. Det knakk ei slik stang for meg også en gang, i øvre kant av en spigottholk. Det var etter en hekt på ganske kort hold med et kraftig rykk som resultat. Hører at andre har opplevd omtrent det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind T Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Sånn skal det være, kjapt og fint på dagen. Men det skulle nesten bare mangle med disse stengene, har inntrykk av at toppene har lett for å gå akkurat i øvre ende av spigottholken. Det knakk ei slik stang for meg også en gang, i øvre kant av en spigottholk. Det var etter en hekt på ganske kort hold med et kraftig rykk som resultat. Hører at andre har opplevd omtrent det samme.... Knakk min S3 på nøyaktig samme måte som du beskriver. Tok vel en 4-5 mnd før den kom tilbake fra statene etter reperasjon. Kan forøvrig gå god for servicen hos Jarle & Bjørnar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOGNOBBLER Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Husker Ruffen hadde en Fenwich Iron feather for mange år siden, han sendte den inn etter et stang brudd, tror det tok over et år før han fikk den tilbake, det kaller jeg service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicolaj brekke Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Fenwick/Scott...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruffen Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Husker Ruffen hadde en Fenwich Iron feather for mange år siden, han sendte den inn etter et stang brudd, tror det tok over et år før han fikk den tilbake, det kaller jeg service Ja det stemmer det Ble ikke flere Fenwich,er på meg, kan du skjønne det? Dette har ingenting med jarle og bjørnar og gjøre! Siden tråden handlet om de er vel viktig å nevne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbis Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Alltid trivelig å komme innom Bjørnar enten man skal handle eller snoke litt rundt i butikken hans. Service og behjelpelighet på høyeste nivå og annbefaler alle å reise innom han dersom man er i traktene. "Suport your local shop" Per B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Har jarle og bjørnar en nettside? Vet ikke om jeg husker feil men Lennart Bergqvist hadde en fluefiskeforretning på Lillestrøm som ble overtatt av noen andre. Er jeg på sporet da? Husker jeg ble så overrasket første gang jeg var der, og det er sikkert 25 år siden, for jeg ble faktisk tilbydd å prøvekaste stenger. Og det hadde jeg ikke opplevd før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André F. Aubert Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Good shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omland Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Nei, de har ikke nettside. Men Ring Bjørnar, han hjelper deg mer enn gjerne uansett hva det gjelder (innen fluefiske selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hiver meg på her. Amen. En bautastein i min fiskeverden. . Takk for alltid god service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frode Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Verdens beste butikk og service. Bjørnar leverer alltid! Frode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viggo Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Har jarle og bjørnar en nettside? Vet ikke om jeg husker feil men Lennart Bergqvist hadde en fluefiskeforretning på Lillestrøm som ble overtatt av noen andre. Er jeg på sporet da? Husker jeg ble så overrasket første gang jeg var der, og det er sikkert 25 år siden, for jeg ble faktisk tilbydd å prøvekaste stenger. Og det hadde jeg ikke opplevd før LB fluefiske ble drevet av Jarle og Bjørnar, og skiftet siden navn mest på grunn av at LB ikke skulle slutte å føre Scott stenger. Jeg tror de har hjemmeside, men den er ikke særlig oppdatert, grunnen er vel at de satser mest på personlig service vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omland Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Bjørnar har ikke kapasitet til å ha egen nettside, ifølge han selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endre Stølås Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Fy faen for en srvice Var i Rena på fisking og så skjedde det utenkelige tuppen på min G2 bare knakk :'( :'( :'(. Men etter en desperat tlf til Bjørnar og han sier dette ordner vi bare kom og etter noen timer i bilen var jeg til bake i elva med stanga Så en tusen takk Bjørnar :). Dette er srvice Mvh Per Edvin Bedre kan det ikke bli det var litt av en service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oliver Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Støtter denne her. Ekstrem service hver gang jeg har handla der. Meget hyggelige karer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Denne tråden er protein for butikker i en nisje-bransje. De som gir god kundebehandlig får det som regel igjen i form av positiv PR, som her. Dritartig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bo Mortensen Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Som mange af dere ved, fører jeg et amerikansk stang- og snellemerke. Køber har garanti for, at have stang eller snelle tilbage etter max. 3 uker. Behøver ikke tage 6-12 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg