Gå til innhold

Where to go?


Shpongleyes

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

ta med denne, på returen så har damen flydd med til Venezia hvor dere tar noen dager på hennes primisser! ;) ;)

så kanskje får du en tilsvarene gave neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

ta med denne, på returen så har damen flydd med til Venezia hvor dere tar noen dager på hennes primisser! ;) ;)

så kanskje får du en tilsvarene gave neste år!

 

Eller stikke innom Praha og gå hand i hand over Karlsbrua? ;)

 

Venezia lukter som kloakk har jeg blitt fortalt, er kortere til Praha også pluss at byen er en av de fineste i Europa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine forslag  :)

Har fått en del å tenke på nå.

Men jeg burde nok ta et kurs i vannkast, da jeg er helt uerfaren med de.

Kanskje noen om vil holde kurs i området???    :)

Utover det jeg har sett på bilder, heller jeg mot Kola.

Men ikke bestemt. Gamlingen fyller 60 også neste år, og jeg kunne tenke meg å dra sammen med han.

Men han fisker mest med mark og sluk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venezia lukter som kloakk har jeg blitt fortalt

 

Var der i sommer, og kan avkrefte det. I alle fall ingen slik lukt de to dagene jeg var inne i byen. Heldigvis har den visstnok sluttet å synke, så det haster jo ikke å få besøkt den, men det er en av de byene man bare må ha vært innom. Fascinerende by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Venezia lukter som kloakk har jeg blitt fortalt

 

Var der i sommer, og kan avkrefte det. I alle fall ingen slik lukt de to dagene jeg var inne i byen. Heldigvis har den visstnok sluttet å synke, så det haster jo ikke å få besøkt den, men det er en av de byene man bare må ha vært innom. Fascinerende by.

 

Bruttern var der for 2 eller 3 år siden, lukta var der da. Mulig dette kan ha noe med temperatur, tid på året og andre ting? Ikke vet jeg, men det er en fascinerende by ja. Finnes de som er mere fascinerende, bl.a Praha og Barcelona, men jeg skal dit en vakker dag. Samme om den synker eller lukter kloakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Mange fine forslag  :)

Har fått en del å tenke på nå.

Men jeg burde nok ta et kurs i vannkast, da jeg er helt uerfaren med de.

Kanskje noen om vil holde kurs i området???    :)

Utover det jeg har sett på bilder, heller jeg mot Kola.

Men ikke bestemt. Gamlingen fyller 60 også neste år, og jeg kunne tenke meg å dra sammen med han.

Men han fisker mest med mark og sluk.

Jeg tør påstå at ingen steder i verden har bedre tørrflue fiske etter brunørret enn Kola! Kola er kraftig undervurdert etter det jeg leser på forumet her. Kort intensiv sesong med mye klekkinger samt grov ørret er en bra kombinasjon :rolleyes:

Klart du skal dit. Du kommer ikke til å angre på det. Og Murmansk er kanskje ikke like s.exy som Praha og Venezia, men man kan ha det gøy der og ;D

Ta kontakt med Kai Finbråten for plass på en av gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville seriøst sjekket www.flugfiskeinorden.se sine sider, og sjekket Islandsturen der. Der får du en pakke, som varer i 10-11 dager, hvor fiske, bo, transport og mat er inkludert til godt under 20k. Fantastisk landskap, fantastisk elv, og virkelig grom ørret. Bor enkelt men veldig greit, og spiser godt.

Har selv vært med på turen tre ganger tidligere, og kommer garantert til å reise tilbake dit igjen. Har du spørsmål må du bare sende meg en pm, så skal jeg svare som best jeg kan.

[attachthumb=1]

post-634-1394987134359_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...