-
Topics
-
Fine Micro Duns! Spennende med tvunnet Aero Dry Wing som bakkropp, den har jeg ikke prøvd. Disse fluene fisker meget bra! Kroppen på den siste sulphureaen er noe for lang i forhold til resten av flua. De to øverste har fine proporsjoner synes jeg. Hadde ikke nølt med å sette på dem!
-
Synes den pressemeldingen gir ett litt annet bilde på saken enn å kun lese de kritiske røster. Det er en fin ting det, om man hadde sett bortifra at det virker som argumentene virket lite konkret og håndfast. Det virker mer som de prøver å lage store avhandlinger av veldig lite handling og det bærer preg av bitterhet og irritasjon fremfor fornuftige og gode argumenter for hvorfor de valgte å gjøre som de gjorde. Bare det at de publiserte uten å gi spillerom for kommentar fra blandt annet kommune
-
OFA gikk på en smell i retten, men de kjører på med nye beskyldninger og uthenging av det tidligere styret i OFA.... Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.
-
Går i litt micro duns. Fylt opp boksen min med diverse duns, både med dubbing, biot og polychenille i kroppen. Har trua på alle. Her kommer noen av de med forlenget kropp. Bundet både med dry wing og cdc, litt forskjellig utvalg tror jeg kan hjelpe litt. Litt variabelt med størrelse på hackle også. Har hatt både strippet og ustrippet hackle, ca 5t turns med strippet og 2-3 med ustrippet. Lepto micro dun i strl 16. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foren
-
By Rune Stokkebekk · Posted
Kjøp deg en påsa med fin naturbrun cdc, det kan brukes til absolutt alt. Kan dog være litt vrient å få tak i bra saker.
-
-
Instagram #fluefiskesiden