Gå til innhold

Årets Kolaopplevelser


Frode

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Her kommer en link til et forsøk på en liten bilderapport fra årets tur til Kola halvøya. Et sted man lett lengter tilbake til. I år opplevde vi virkelig hvor selektiv og vanskelig ørreten på Kola kan være. Tre netter fisket vi på klekkinger av svømmepupper med steady vakende fisk og hver gang du trodde du hadde skjønt noe fordi du fikk fisken til å ta, så viste det seg at neste fisk som vaket ikke enset fluene dine. Det ble uansett bra med fisk og Kola er fantastisk.

 

 

 

Ser jeg kunne lastet opp med litt høyere kvalitet, men, men...

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video, herlig musikk.

 

Merket du at musikken forskjøv seg litt etter at du lastet den opp? Det skjedde med meg da jeg lastet opp en video. Bildene skiftet etter musikken, men det ble bare tull da vimeo hadde konvertert den.

 

Anders...

 

Musikken forskøv seg ikke her.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt dere snudde og fisket dere hjem igjen. Kan vel si at det var mer av det samme som vi hadde nedenfor sjøen på Swan. Vi var på Second Knee nå men gikk en drøy time opp til First Knee. Flotte områder, men de er veldig like. Det viktigste med det var vel egentlig at vi fisket i områder der det var lenge siden noen hadde fisket. Vi fikk bra med fisk på First Knee og blant annet turens største på 3,5kg (dessverre tok ikke jeg den).

 

I dette området av elva var det lite insekter i uke 31 i år. Ble derfor en del streamer her. Ved Running tok vi alle på tørt med unntak av to som ble tatt på nymfe.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...