Gå til innhold

Sommerminner 2009


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg har til gode å ha en dårlig sesong. Det er hva du gjør det til selv, pluss litt flaks, men jeg har aldri hatt en dårlig sesong. Det handler om å komme seg ut, og fiske. Og være på rett sted til rett tid.. Det er nok den største utfordringen. Lure fine fisker, det er bonus.

En snutt fra med minner fra 2007 for de spesielt interesserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å ha en dårlig sesong. Det er hva du gjør det til selv, pluss litt flaks, men jeg har aldri hatt en dårlig sesong. Det handler om å komme seg ut, og fiske. Og være på rett sted til rett tid.. Det er nok den største utfordringen. Lure fine fisker, det er bonus.

Helt på linje med innstillingen din til fluefiske Øyvind T. Det vil alltid være dem som får flere og større fisk men vi må ikke la det ødelegge for oss. Det er ingen konkurranse dette, jeg holdt på å si tvert imot. Uansett en flott snutt den 2009 saken der ...

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått snekret sammen en stripe med bilder,sommerminner.

Dette er ikke så mye om all fisken som ble tatt i sommer,men om alt rundt,og....det handler så desidert om fluefiske.

Har vært mange steder i sommer og har prøvd å fange det inn med kameraet.

Desverre krasjet pc,en da jeg kom hjem fra ferie,og hardiskene ble slettet,men med god hjelp(og betaling ;D )har jeg fått reddet størsteparten,men det tok sin tid.

Og musikken;det er min smak,nyt eller demp! ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Willy!

Så fint detta ble,og musikken,helt knall.

Var godt at du fikk redda bildene fra i sommer.Gleder meg til neste sesong,for da drar vi på tur igjen vel......?

   Morten.

Ja.du snakker,alle bildene vi tok ble reddet,men har mistet endel.

Neste sesong,ja. ;)

I dag var det nesten 10 grader,og "myggføre"hos oss på vestlandet. ;D

Og selfølgelig skal vi på tur!Her eller der. ;) Hvorsomhelst. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Willy....flott, vakkert og sommer.

Gutter; bare 4 uker til det går bedre veier med lyset igjen :D :D

Til sommeren må vi i kajakken i Eksos rolige deler Willy, jeg bare må prioritere litt mer tid der oppe...ikke bare kursing, men fisketid for meg selv også.

Det unner jeg deg,også håper jeg du vil ha selskap. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå gleder jeg meg til fange-fjernsyn. ;D

driver og laster opp 68% nå ;)

Gisle

HVOR??

Klarer ikke å sitte i ro ;D..også jeg som skulle gå å legge meg. :-\ :D

Laster opp på Vimeo. 30 minutter igjen. men det ta fort enda en time før den er ferdig behandlet, og man får kikka på filmen. Bli sent skal du vente på denne Willy ;D

Ekso ser utrolig flott ut, nesten verdt et besøk uten fiskestang, men bare nesten da ;D

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra video Willy! Ser ut som du fikk dreisen på formatet til slutt også. Bra kvalitet. Kult at så mange hiver seg på bølgen og deler litt av fisketurene sine med resten av forumet.

Gleder meg til ny fangetv  fra Gisle også.

Takk,Øyvind,du har jo vært med på å inspirere,vi burde jo holdt på med dette hele vinteren,om den ikke blir kortere,blir den ihverfall triveligere. ;)

Fikk gode tips av den godeste Igor,og det hjalp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...