Gå til innhold

Sommerminner 2009


Ruffen

Anbefalte innlegg

Dette er noe av ballasten fra 2009 :) Et godt år for min del :) Dere har sett en del av bildene før men det får pasere :)

Dette er stort for meg.

[attachimg=1]

For en fisk.....

[attachimg=2]

"Kemneren" med en fin fisk. Ekte glede fra en glad fiskekompis. Ps: Han jobber som jurist i skattetaten. Annmeldelser er hans spesialfelt.... Grøss...

[attachimg=3]

For en plass. For en opplevelse :)

[attachimg=4]

Får roen av dette :)

[attachimg=5]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Får prøve igjen da siden det ikke gikk å slette.

Stort for meg :) Dette er noe av det eg liker best!

[attachimg=1]

For en fisk..

[attachimg=2]

"Kemneren" på tokt. Fyren jobber med annmeldeser hos skattefuten :P En jurist man passer seg for!

[attachimg=3]

Se på dette da dere :)

[attachimg=4]

Slik finner jeg i alle fall roen :)

[attachimg=5]

 

 

post-2611-13949868563437_thumb.jpg

post-2611-13949868602697_thumb.jpg

post-2611-13949868603057_thumb.jpg

post-2611-13949868603547_thumb.jpg

post-2611-13949868603916_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og

En av de virkelig fine denne sessongen

[attachimg=1]

God mat er viktig på tur :)

[attachimg=2]

En liten rast måtte vi kunne unne oss på vei til godplassen. Se på omgivelsene!!

[attachimg=3]

Og hva fandt vi 8)

[attachimg=4]

Resutatet. Et av de ;)

[attachimg=5]

post-2611-13949868604277_thumb.jpg

post-2611-13949868604647_thumb.jpg

post-2611-13949868605008_thumb.jpg

post-2611-13949868605366_thumb.jpg

post-2611-13949868605736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder frode  :D Ser ut som du har kosa deg i sommer :)

 

Imponerende bål forresten, ska re verra så ska re verra 8)

 

 

 

 

Finnes ikke noe som å sove ute forann et digert og varmene bål. Var så heldig å finne ei velta tørrgadde rett ved leiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig ut det :)

 

Jeg må seriøst få tatt meg en sånn liggeutetur til sommeren jeg også...blir bare noen timers turer...alt for dårlig :-\

Slike turer blir bare viktigere og viktigere for meg. For meg er dette det ultimate. Det nære samværet med de du er mest glad i.

Vanskelig å sette ord på. Folk prater om luksusferie både her og der. Bra det, håper de hygger seg så mest mulig :)

Men for meg er dette det helt store! Vet ikke helt hvorfor men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig ut det :)

 

Jeg må seriøst få tatt meg en sånn liggeutetur til sommeren jeg også...blir bare noen timers turer...alt for dårlig :-\

Slike turer blir bare viktigere og viktigere for meg. For meg er dette det ultimate. Det nære samværet med de du er mest glad i.

Vanskelig å sette ord på. Folk prater om luksusferie både her og der. Bra det, håper de hygger seg så mest mulig :)

Men for meg er dette det helt store! Vet ikke helt hvorfor men sånn er det.

 

Får skikkelig sommerfølelse av de turbildene dine! Utenfor sludder det... Det er lenge til sommeren :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slike turer blir bare viktigere og viktigere for meg. For meg er dette det ultimate. Det nære samværet med de du er mest glad i.

Vanskelig å sette ord på. Folk prater om luksusferie både her og der. Bra det, håper de hygger seg så mest mulig :)

Men for meg er dette det helt store! Vet ikke helt hvorfor men sånn er det.

 

Du har forstått det du ruffen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig ut det :)

 

Jeg må seriøst få tatt meg en sånn liggeutetur til sommeren jeg også...blir bare noen timers turer...alt for dårlig :-\

 

Klart du må,Tore!

Var på ferie østpå i sommer(Rena,Unsetåa,Atna og Hallingdal).14 dager i lavvo,bål på elvebredden,eller en dram over rødspritapparatet og parafinlampa(fyrte ikke i lavvoen denne gangen,kan fort bli litt varmt)

 

Ubetalelig(og billig :D).

Nå bor vel du rimelig nære Lågen har jeg forstått,men jeg gjør sånn her hjemme og,lesser i båten,ror en halv time,setter opp lavvoen,samler ved,og.... :D..lar noen ganger fisk være fisk,fyrer bålet og slenger på kaffe,n(hvis ikke røya begynner å spise fjærmyggpupper da ;D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...