Gå til innhold

Sommerminner 2009


Ruffen

Anbefalte innlegg

Dette er noe av ballasten fra 2009 :) Et godt år for min del :) Dere har sett en del av bildene før men det får pasere :)

Dette er stort for meg.

[attachimg=1]

For en fisk.....

[attachimg=2]

"Kemneren" med en fin fisk. Ekte glede fra en glad fiskekompis. Ps: Han jobber som jurist i skattetaten. Annmeldelser er hans spesialfelt.... Grøss...

[attachimg=3]

For en plass. For en opplevelse :)

[attachimg=4]

Får roen av dette :)

[attachimg=5]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Får prøve igjen da siden det ikke gikk å slette.

Stort for meg :) Dette er noe av det eg liker best!

[attachimg=1]

For en fisk..

[attachimg=2]

"Kemneren" på tokt. Fyren jobber med annmeldeser hos skattefuten :P En jurist man passer seg for!

[attachimg=3]

Se på dette da dere :)

[attachimg=4]

Slik finner jeg i alle fall roen :)

[attachimg=5]

 

 

post-2611-13949868563437_thumb.jpg

post-2611-13949868602697_thumb.jpg

post-2611-13949868603057_thumb.jpg

post-2611-13949868603547_thumb.jpg

post-2611-13949868603916_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og

En av de virkelig fine denne sessongen

[attachimg=1]

God mat er viktig på tur :)

[attachimg=2]

En liten rast måtte vi kunne unne oss på vei til godplassen. Se på omgivelsene!!

[attachimg=3]

Og hva fandt vi 8)

[attachimg=4]

Resutatet. Et av de ;)

[attachimg=5]

post-2611-13949868604277_thumb.jpg

post-2611-13949868604647_thumb.jpg

post-2611-13949868605008_thumb.jpg

post-2611-13949868605366_thumb.jpg

post-2611-13949868605736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder frode  :D Ser ut som du har kosa deg i sommer :)

 

Imponerende bål forresten, ska re verra så ska re verra 8)

 

 

 

 

Finnes ikke noe som å sove ute forann et digert og varmene bål. Var så heldig å finne ei velta tørrgadde rett ved leiren.

Lenke til kommentar