Gå til innhold

Sommerminner 2009


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mye fint her nå :D Utrolige lekre elvebilder Flybandit. Ble bare en tur i rennende vann på meg i år, og den regna bort, men fin var den allikavel, takk Lars og Øystein :D.

Blir litt feil å legge noe av året mitt i ørretfiske, men minner er minner. Mesteparten har jeg dynga ut på siden i løpet av året, men nå kan dere nyte meg og co med litt pompøs musikk, seff henta fra "Hva hører du på nå" ;) Advarsel: Litt ørret og mye annet ;)

 

Fantastiske bilder, fantastisk musikk, med mange hyggelige gjensyn av kjente fjes :) Takk for alle turer i år Rob :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint her nå :D Utrolige lekre elvebilder Flybandit. Ble bare en tur i rennende vann på meg i år, og den regna bort, men fin var den allikavel, takk Lars og Øystein :D.

Blir litt feil å legge noe av året mitt i ørretfiske, men minner er minner. Mesteparten har jeg dynga ut på siden i løpet av året, men nå kan dere nyte meg og co med litt pompøs musikk, seff henta fra "Hva hører du på nå" ;) Advarsel: Litt ørret og mye annet ;)

Så Vimeo´n din først nå, kjempekult! Du er en mann med sunne interesser - det er sikkert, og ikke minst - allsidig! :D

Gleder meg til flere turer med deg neste år også Robban!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen minner fra min altfor korte sesong. Kom faktisk ikke i gang før det nesten var høst.

Lite lurevann, vel...det var ihvertfall det for noen år siden:

[attach=1]

Fisk fra "Lurevann" tatt på "Tricaddis" i begynnelsen av august:

[attach=2]

Så kom høsten, men været var ihvertfall fint (19. september):'(:

[attach=3]

Her kan en spotte fisk når sola står i riktig vinkel:

[attach=4]

Denne får leve videre:

[attach=5]

post-247-13949869494092_thumb.jpg

post-247-13949869494696_thumb.jpg

post-247-13949869495185_thumb.jpg

post-247-13949869495666_thumb.jpg

post-247-13949869496147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lagd en liten "vimeo-sak" her som oppsummerer noen sommerminner. Blir jo mer av det samme som er postet i denne og andre tråder tidligere, men så er det nå engang november og lite annet å ta seg til en å se litt på bilder fra tidligere turer.

(Sliter litt med å få redigeringsprogrammet mitt til å gjøre det om til filer med litt bedre format. Enten blir det mer enn de tillatte 500MB på vimeo eller så blir det bare 40-50MB- tar gjerne i mot forslag om hva slags type filer det lønner seg å laste det opp som, men kanskje ikke i denne tråden).

Nok om det, den som vil ta en titt kan jo gjøre det uansett:  

Advarsel: Det forekommer død fisk på enkelte av bildene ;).

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, flotte saker Frode :D.

Trur foresten vi tråkka samme snø tidligere i år, så ut som om jeg hadde vært der før ;D

Stemmer det Robban, er der hvert år, men i år var jeg nok litt sent ute i forhold til da dere var der, ble ingen større gjedder.

Ellers er det vel et par klassikere her som du nevner Gisle (men jeg jeg plukket opp et triks fra deg også ;)), men det er et par steder her som ikke ligger i løypa også. Når det gjelder sesongen så var den bra, men på ingen måte topp når det gjaldt fisket. Det ble ikke noen skikkelige treff på klekkinger og da blir det mye "slite fiske". Likevel mange flotte minner.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger fra folket!

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først er på denne "Vimeo-tråden".

Satt meg ned å lagde min egen still-bilde video,brukte Windows moviemaker,fikk lyst til å legge den ut og lastet den ned på Vimeo.

Siden det var første gang jeg har gjort det,var jeg spent da den endelig var ferdig.

Skuffelsen var stor :Den kom ut i feil format,riktig nok har jeg brukt bilder som er beskjært og croppet,men også normal-eksponeringene kom i feil format.

Bildene blir for høye,og proposjonene blir selfølgelig feil.(400x300 pixler)

Beklager denne OT,men siden det er så mange Vimeo-brukere her:

Har dere noen tips?

Åpen for alle forslag,har ikke gjort noen av delene før,så jeg er skikkelig novise,og glad for innspill. ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...