Gå til innhold

kjøpte meg Billig fluestang !!


Anbefalte innlegg

Den er ikke så ille spenolsen..

Sjekk disse her..

Her er streamstix orginalen.. Men cabelas sin kopi.

 

Æh, mener du at Evotec'n er kopien? Noooot...  :)

 

Var neppe det han mente, og ihvertfall ikke det jeg mente :P Han mente at i hans eksempel var streamstix orignalen og cabelas kopi av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Den er ikke så ille spenolsen..

Sjekk disse her..

Her er streamstix orginalen.. Men cabelas sin kopi.

 

Æh, mener du at Evotec'n er kopien? Noooot...  :)

 

Var neppe det han mente, og ihvertfall ikke det jeg mente :P Han mente at i hans eksempel var streamstix orignalen og cabelas kopi av den.

 

Helt riktig Spenolsen.. Evotecen er ikke en kopi. Det er Loop/danielsson sitt eget produkt. Når det skal sies så mener jeg at den EKTE evotecen er nemlig den som danielsson laget i lag med loop. Den det står loop evotec og DESIGNED AND MANUFACTURED BY DANIELSSON INNOVATION AB SWEEDEN PAT PEND.

Disse er så orginale som det bare kan bli. Selv er jeg så heldig og eie en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så ille spenolsen..

Sjekk disse her..

Her er streamstix orginalen.. Men cabelas sin kopi.

 

Æh, mener du at Evotec'n er kopien? Noooot...  :)

 

Var neppe det han mente, og ihvertfall ikke det jeg mente :P Han mente at i hans eksempel var streamstix orignalen og cabelas kopi av den.

 

Helt riktig Spenolsen.. Evotecen er ikke en kopi. Det er Loop/danielsson sitt eget produkt. Når det skal sies så mener jeg at den EKTE evotecen er nemlig den som danielsson laget i lag med loop. Den det står loop evotec og DESIGNED AND MANUFACTURED BY DANIELSSON INNOVATION AB SWEEDEN PAT PEND.

Disse er så orginale som det bare kan bli. Selv er jeg så heldig og eie en slik.

 

Takk :)

Det viste jeg faktisk ikke. Da lærte jeg noe i dag også.....Og det skal noe til for å si det slik ;):) Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så ille spenolsen..

Sjekk disse her..

Her er streamstix orginalen.. Men cabelas sin kopi.

 

Æh, mener du at Evotec'n er kopien? Noooot...  :)

 

Var neppe det han mente, og ihvertfall ikke det jeg mente :P Han mente at i hans eksempel var streamstix orignalen og cabelas kopi av den.

 

Helt riktig Spenolsen.. Evotecen er ikke en kopi. Det er Loop/danielsson sitt eget produkt. Når det skal sies så mener jeg at den EKTE evotecen er nemlig den som danielsson laget i lag med loop. Den det står loop evotec og DESIGNED AND MANUFACTURED BY DANIELSSON INNOVATION AB SWEEDEN PAT PEND.

Disse er så orginale som det bare kan bli. Selv er jeg så heldig og eie en slik.

 

Takk :)

Det viste jeg faktisk ikke. Da lærte jeg noe i dag også.....Og det skal noe til for å si det slik ;):) Flott!

 

aner jeg en viss ironi her Henning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til topic. Jeg lot meg også friste til å bestille stanga som trådstarter gjorde.. http://www.fiskesnella.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=270&category_id=43&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26

 

Har jo ikke fått prøvd den enda, men finishen var det ikke noe å si på. Stangen er faktisk fin å se på!! En annen fin ting med denne #3/4 stanga er at håndtaket faktisk var ganske lite og slankt. Stanga er jo ment til min sønn på 7 år. Tror faktisk ikke jeg trenger å modifisere håndtaket i det hele tatt.

 

Regningen var også en positiv opplevelse. 5-delt splitter nye stang. Bestillte tube til den i samme slengen, samt bestillte denne aluboksen: http://www.fiskesnella.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=211&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

 

Totalpris: 504,- inkl. frakt!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så ille spenolsen..

Sjekk disse her..

Her er streamstix orginalen.. Men cabelas sin kopi.

 

Æh, mener du at Evotec'n er kopien? Noooot...  :)

 

Var neppe det han mente, og ihvertfall ikke det jeg mente :P Han mente at i hans eksempel var streamstix orignalen og cabelas kopi av den.

 

Helt riktig Spenolsen.. Evotecen er ikke en kopi. Det er Loop/danielsson sitt eget produkt. Når det skal sies så mener jeg at den EKTE evotecen er nemlig den som danielsson laget i lag med loop. Den det står loop evotec og DESIGNED AND MANUFACTURED BY DANIELSSON INNOVATION AB SWEEDEN PAT PEND.

Disse er så orginale som det bare kan bli. Selv er jeg så heldig og eie en slik.

 

Takk :)

Det viste jeg faktisk ikke. Da lærte jeg noe i dag også.....Og det skal noe til for å si det slik ;):) Flott!

 

aner jeg en viss ironi her Henning?

Nei, ingen ironi. Jeg hadde en viss aning, men er jo ikke lett å følge med i alle ryktene. Så dette var oppklarende for meg ja. Og takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til topic. Jeg lot meg også friste til å bestille stanga som trådstarter gjorde.. http://www.fiskesnella.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=270&category_id=43&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26

 

Har jo ikke fått prøvd den enda, men finishen var det ikke noe å si på. Stangen er faktisk fin å se på!! En annen fin ting med denne #3/4 stanga er at håndtaket faktisk var ganske lite og slankt. Stanga er jo ment til min sønn på 7 år. Tror faktisk ikke jeg trenger å modifisere håndtaket i det hele tatt.

 

Regningen var også en positiv opplevelse. 5-delt splitter nye stang. Bestillte tube til den i samme slengen, samt bestillte denne aluboksen: http://www.fiskesnella.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=211&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

 

Totalpris: 504,- inkl. frakt!!  :)

 

Knallhardt 8)

 

jeg har bestilt meg en til jeg også. :)

 

Den har jeg tenkt og gi bort til noen som er gode på kasting og behersker kasteteknikker.  :)

 

Så jeg får høre hva den virkelig er god for. :)

 

gleder meg til den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gøy når man kommer over noe så billig! Selv ble jeg ALT for nyskjerrig da jeg så disse stengene på ebay:

 

http://cgi.ebay.co.uk/Flextec-CRX88-Trout-Fly-Fishing-Rod-9ft-4-Piece-5-6_W0QQitemZ250525200015QQcmdZViewItemQQptZUK_SportingGoods_FishingAcces_RL?hash=item3a54772e8f#ht_3723wt_1165

 

http://www.flextec.co.uk/

 

 

"vant" den på e-bay til 5 pund +10 i frakt - totalt 150 kr, samt den har "livstidsgaranti"  8)

 

Hadde null forventninger til dette produktet - men ble faktisk litt overrasket over finishen og hvor bra den faktisk kaster! Klart jeg ser at ordinær pris på 200+ pund osv. er tull - og er vel ikke 100% sikker på hvem denne gjengen på bildene er og om Team Irland fisker med disse stengene (eller om Team Irland eksisterer.)

 

Uansett en kanon stang som vil virke for de fleste - eneste er at jeg syntes den er litt tung og underklassifisert; men det er vel også gjort for at det skal føles som en mer "moderene" stang en evt. hva den er laget av... samt at stang posen var av ussel kvalitet. Stangtuben var faktisk ikke så ille, standard cordura tube!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gøy når man kommer over noe så billig! Selv ble jeg ALT for nyskjerrig da jeg så disse stengene på ebay:

 

http://cgi.ebay.co.uk/Flextec-CRX88-Trout-Fly-Fishing-Rod-9ft-4-Piece-5-6_W0QQitemZ250525200015QQcmdZViewItemQQptZUK_SportingGoods_FishingAcces_RL?hash=item3a54772e8f#ht_3723wt_1165

 

http://www.flextec.co.uk/

 

 

"vant" den på e-bay til 5 pund +10 i frakt - totalt 150 kr, samt den har "livstidsgaranti"  8)

 

Hadde null forventninger til dette produktet - men ble faktisk litt overrasket over finishen og hvor bra den faktisk kaster! Klart jeg ser at ordinær pris på 200+ pund osv. er tull - og er vel ikke 100% sikker på hvem denne gjengen på bildene er og om Team Irland fisker med disse stengene (eller om Team Irland eksisterer.)

 

Uansett en kanon stang som vil virke for de fleste - eneste er at jeg syntes den er litt tung og underklassifisert; men det er vel også gjort for at det skal føles som en mer "moderene" stang en evt. hva den er laget av... samt at stang posen var av ussel kvalitet. Stangtuben var faktisk ikke så ille, standard cordura tube!?

 

 

Grattis med ny stang, så fin ut den der  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gøy når man kommer over noe så billig! Selv ble jeg ALT for nyskjerrig da jeg så disse stengene på ebay:

 

http://cgi.ebay.co.uk/Flextec-CRX88-Trout-Fly-Fishing-Rod-9ft-4-Piece-5-6_W0QQitemZ250525200015QQcmdZViewItemQQptZUK_SportingGoods_FishingAcces_RL?hash=item3a54772e8f#ht_3723wt_1165

 

http://www.flextec.co.uk/

 

 

"vant" den på e-bay til 5 pund +10 i frakt - totalt 150 kr, samt den har "livstidsgaranti"  8)

 

Hadde null forventninger til dette produktet - men ble faktisk litt overrasket over finishen og hvor bra den faktisk kaster! Klart jeg ser at ordinær pris på 200+ pund osv. er tull - og er vel ikke 100% sikker på hvem denne gjengen på bildene er og om Team Irland fisker med disse stengene (eller om Team Irland eksisterer.)

 

Uansett en kanon stang som vil virke for de fleste - eneste er at jeg syntes den er litt tung og underklassifisert; men det er vel også gjort for at det skal føles som en mer "moderene" stang en evt. hva den er laget av... samt at stang posen var av ussel kvalitet. Stangtuben var faktisk ikke så ille, standard cordura tube!?

 

 

Det kan se ut som Team Irland sliter litt med rekrutteringen.

 

Til topic. Selv liker jeg tro at bra kvalitet koster mer. Easy come, easy go.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til topic. Selv liker jeg tro at bra kvalitet koster mer. Easy come, easy go.

 

benekter ikke dette selv, og jeg kan ikke stå inne for at dette er god kvalitet... men det er gøy i blant at noe som er billig også fungerer bedre en man forventer; fiskestang til to pils er langt fra dumt!  8)

 

Selv fisker jeg ikke spesielt mye med denne - men har den ofte med meg som en "raritet". Det er ingen god grunn til at den ikke kunne blitt brukt mer i fisket, da stangen faktisk er ganske bra  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått testet stanga jeg kjøpte i #4/5 ....må si jeg er imponert over den stanga....meget bra stang for en billig penge vil jeg si.

Snøret jeg prøvekastet stanga med er en sinktip snøre av merke SA ettellerannet. fikk det på månefisken.  :)

Kan også si att den var god og kjøre en 2kilos ørret på også...den duger til sitt bruk vil jeg påstå.  8)

Sammenlignet med andre billigstenger jeg har kjøpt meg før så er dette den beste av disse vil jeg påstå...

denne stanga i forhold til de stengene jeg har . guideline lpxe feks så sier det seg selv att lpxen er mere knallhard enn denne fiskesnelle stanga...men jeg er i allefall imponert over att en stang til 300kr fungerer så bra iallefall .  :)

legger inn noen bilder av den fiskesnelle stanga imorgen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Varer jeg får inn er:

Neoprenehansker og sokker

Haspelstenger 3-4 delte i klasser fra 2-30 gram

Fluestenger i klasser fra 3 til 10

Enkelte modeller har jeg bare 3-4 igjen av på denne bestillingen så gi meg en tilbakemelding så fort som mulig

Digital vekter

DT snører

WF snører

Fluebokser

Teleskop grillstand

Mini grillrist

Golf kikkert

Fluesneller

Vest

Backing

Fikk en nyhetsmail her om dagen...skal bli spennende og se  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer jeg får inn er:

Neoprenehansker og sokker

Haspelstenger 3-4 delte i klasser fra 2-30 gram

Fluestenger i klasser fra 3 til 10

Enkelte modeller har jeg bare 3-4 igjen av på denne bestillingen så gi meg en tilbakemelding så fort som mulig

Digital vekter

DT snører

WF snører

Fluebokser

Teleskop grillstand

Mini grillrist

Golf kikkert

Fluesneller

Vest

Backing

Fikk en nyhetsmail her om dagen...skal bli spennende og se  :)

He-he, artig med litt grill-utstyr midt inne blandt fiskeutstyret  ;D

Og golf-kikkert, det lurer jeg fælt på hva er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer jeg får inn er:

Neoprenehansker og sokker

Haspelstenger 3-4 delte i klasser fra 2-30 gram

Fluestenger i klasser fra 3 til 10

Enkelte modeller har jeg bare 3-4 igjen av på denne bestillingen så gi meg en tilbakemelding så fort som mulig

Digital vekter

DT snører

WF snører

Fluebokser

Teleskop grillstand

Mini grillrist

Golf kikkert

Fluesneller

Vest

Backing

Fikk en nyhetsmail her om dagen...skal bli spennende og se  :)

He-he, artig med litt grill-utstyr midt inne blandt fiskeutstyret  ;D

Og golf-kikkert, det lurer jeg fælt på hva er ?

Og en digital vekter hadde jo vært noe for securitas kanskje :P.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting jeg lurer på?

dere som kjenner den bransjen der....de populære store merkene?

Man betaler jo veldig mye for merket når det gjelder stenger også eller?

man ser jo feks Lpxe blandt annet som skittfiske har solg utrolig billig? nesten 50% (kjøper man store mengder får man jo selvfølgelig en bedre innkjøpspris)

Det må være jævlig overprisa dette også på en måte?

hvor mye hadde en guideline stang kostet om man hadde tatt det direkte av fabrikken?

Tenker bare att om man kutter noen mellomledd så kan man selge feks den stanga tråden her handlet om så billig uten att det går alt for mye på kvaliteten? eller om man hadde gjort det med en guideline stang? hvor mye kunne man solgt den for da?

bare ett spørsmål :)

Hei,Kjøpte en LeCie 10` #7 på skittfiske til 1500...... Nypris rett over 4000... SLpxe RS`en i #7 gav jeg 1700 for... Helt nytt, men tre delt.  Jeg kjøper KUN til sterkt reduserte priser    :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer jeg får inn er:

Neoprenehansker og sokker

Haspelstenger 3-4 delte i klasser fra 2-30 gram

Fluestenger i klasser fra 3 til 10

Enkelte modeller har jeg bare 3-4 igjen av på denne bestillingen så gi meg en tilbakemelding så fort som mulig

Digital vekter

DT snører

WF snører

Fluebokser

Teleskop grillstand

Mini grillrist

Golf kikkert

Fluesneller

Vest

Backing

Fikk en nyhetsmail her om dagen...skal bli spennende og se  :)

He-he, artig med litt grill-utstyr midt inne blandt fiskeutstyret  ;D

Og golf-kikkert, det lurer jeg fælt på hva er ?

´

Ja det var grillutstyret og golfkikkerten jeg var spent på... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...