Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

Har snakket med administrasjonen i Vikingskipet og det er bare å komme å kaste!

Onsdager er det best plass. Jeg fåreslår at vi møtes disse onsdagene før jul:

- Torsdag 03.12.09 Kl 20.00

- Onsdag 09.12.09

- Onsdag 16.12.09

Tidspunkt kl 18.00.

Det koster 30 kr pr pers å gå inn i Vikingskipet. Alle betaler bare for sin egen innngang. Enklet og greit.

Håper mange får til å bli med på dette. Hvis litt interesse så skal jeg forsøke å få noen leverandører til å stille opp for utstyrstesting. Artig om folk tar med seg litt forskjellig også så kan vi låne av hverandre og forsøke mye fint utstyr!

Ses i hallen!

Mvh

Bjørnar Fjeldberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Har snakket med administrasjonen i Vikingskipet og det er bare å komme å kaste!

Onsdager er det best plass. Jeg fåreslår at vi møtes disse onsdagene før jul:

- Onsdag 02.12.09

- Onsdag 09.12.09

- Onsdag 16.12.09

Tidspunkt kl 18.00.

Det koster 30 kr pr pers å gå inn i Vikingskipet. Alle betaler bare for sin egen innngang. Enklet og greit.

Håper mange får til å bli med på dette. Hvis litt interesse så skal jeg forsøke å få noen leverandører til å stille opp for utstyrstesting. Artig om folk tar med seg litt forskjellig også så kan vi låne av hverandre og forsøke mye fint utstyr!

Ses i hallen!

Mvh

Bjørnar Fjeldberg

Jeg kommer :D.... men ikke den 02.12 da er det Bonefish foredrag i hedmarken fluefiskeforening :)

Selv en tørrfluepurist må melde pass den dagen. Da skal jeg kose meg med sol, sommer og en gjeng med utrolig artige typer og deres opplevelser på Los Roques :)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hmmm....dumt dette koliderer da. Kanskje prøve å flytte til torsdagen?

Er jo ikke så mye som skjer på fluefiskefronten på Hamar så....

Hadde vært veldig fint om du fikk til det Bjørnar.

Som du sier så er det ikke veldig mye som skjer på Hedmarken i disse dager og jeg vet at det er flere som antakelig ville likt å få med seg begge deler.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere plass til en nybegynner? Trenger litt halltrening, så dersom jeg får mulighet, kan det hende jeg tar turen.

Jan.

Nybegynner, ja.....HAHA! :D

Skal vel vondt gjøres for ikke å finne en plass i Vikingskipet ;)

Jeg skal spørre adm. i Viingskipet om det er mulig å ta dette den 3/12 i stedet. Siden det kræsjer med det foredraget i HFF. Tenkte ikke på det når jeg snakket med de.

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Har dere plass til en nybegynner? Trenger litt halltrening, så dersom jeg får mulighet, kan det hende jeg tar turen.

Jan.

Nybegynner, ja.....HAHA! :D

Skal vel vondt gjøres for ikke å finne en plass i Vikingskipet ;)

Jeg skal spørre adm. i Viingskipet om det er mulig å ta dette den 3/12 i stedet. Siden det kræsjer med det foredraget i HFF. Tenkte ikke på det når jeg snakket med de.

Bjørnar

Kjempemessig hvis du får bytta denne dagen, Bjørnar. Vil veldig gjerne være med på kastetrening så fort som mulig :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at første kastekeld koliderer med Hedmark Fluefiskeforenings foredag om Bonefish. Flytter vi første kastekveld til torsdag 3.12 kl 20! Ingen baner ledig før 20.00. Vi kan holde på til 21.30.

Bør møte opp litt før kl  20 siden resepsjonen stenger da.

Mvh

Bjørnar

Ok, vi kommer opp onsdag den 9. desember vi, for da starter dere kl. 18, ikke sant?

Mvh. Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Husk dette i kveld!

NB!

Ikke betal i resepsjonen. Jeg ordner alt på forhånd.

Mvh

Bjørnar F

Jeg kommer :D

Betyr det du sier at vi betaler til deg, Bjørnar?

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg måtte reservere ei bane for å være sikker på at vi skulle få plass. De ringte fra Vikingskipet og sa i fra at det dre v å ble booket fullt.

Fint om noen vil bidra hvertfall, for jeg betaler selv. Det er ikke Flyfishing & Adventure som står bak dette. Det er jeg og Roger E. Lie :)

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ja jeg måtte reservere ei bane for å være sikker på at vi skulle få plass. De ringte fra Vikingskipet og sa i fra at det dre v å ble booket fullt.

Fint om noen vil bidra hvertfall, for jeg betaler selv. Det er ikke Flyfishing & Adventure som står bak dette. Det er jeg og Roger E. Lie :)

Bjørnar

Den er grei, da tar jeg med meg noen gronker :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Da er første økt unnagjort og dette kan bli skikkelig dyrt ;D ;D...... for selvfølgelig fikk jeg kaste med en stang jeg ikke burde ha prøvd :D

En Thomas&Thomas Paradigm 8,6´#4..... jeg får frysninger bare jeg tenker på denne stanga :D

Ja jeg har prøvd den før, men det er lenge siden. Akkurat like digg som jeg mente å huske :D

Takker til Bjørnar og Roger for å ha dratt igang dette. Nå kan vi komme igjennom vinteren på en verdig måte ;D

Dritgøy var det, men hvorfor går en og en halv time så sykt fort når man har det gøy??

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke si slike ting Terje.

Jeg drømmer om samme stanga. Har kastet mange ganger med 8,6`#3 og den er heller ikke så ille bare så det er sagt.

Heldigvis er det vinter nå og tid for bygging av forskjellige stenger. Hvem vet hva julenissen kommer med i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...