Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Hei! Onsdag denne uka blir det ikke kastetrening i Vikingskipet. Undertegnede skal i skoleavslutning på Tangen og Bjørnar skal det samme, men i Vang. Derfor lufter jeg interessen om kasting på torsdag istedet. Jeg skal ringe dit i morra for å høre hvordan bookingen er. Så fort jeg vet noe, skal jeg informere her på forumet.

Er det evt. noen som kunne tenke seg kasting på torsdag denne uka? Jeg er veldig gira hvertfall!

Mvh,

Roger

Jeg blir med på Torsdag :)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS OBS!! OPPDATERING PÅ FLUEKASTING  :o

Har vært i kontakt med Vikingskipet idag og fikk vite litt ang. trafikken der denne uka. Onsdag er den store bana ledig hele kvelden og hun som jeg snakket med, trodde ikke at det var nødvendig å booke tid, men kunne selvsagt ikke garantere noe. Dette vil si at vi kun betaler 30,- i resepsjonen før vi går inn. Banen er ledig fra kl. 18 og utover..

Ulempen med å ikke booke, er at det kan være noen som booker banen noen timer før vi skal dit, og da har vi ikke noe sted å kaste på. Fordelen er selvsagt at det blir vesentlig billigere.

Torsdagen var relativt full. Det var ledig fra fra kl. 18-19. Det var alt. En time blir for lite i mine øyne. Da er det bedre å satse på onsdagen. Hva mener dere som kan tenke dere litt kasting denne uka?

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Synes det blir litt håpløst å ikke vite helt sikkert om vi har hallen eller ikke.

Da må det være bedre å avlyse nå og heller komme sterkere tilbake rett over nyttår.

Tror ikke jeg gidder å møte når man risikerer at det ikke er ledig.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Bra dere kommer med tilbakemeldinger.

Da blir opplegget som følger:

_______________________________________________________________________________________________________________

Fluekasting i Vikingskipet ONSDAG fra kl. 18.00 og utover. Vi booker banen 1 time som sist og holder på til følk vil hemmat :)

Pengeinnkrever blir denne gangen, Levi Tyriberget

Samme bane som sist.

Velkommen skal dere være :)

Edit: Banen er herved booket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det passer desverre ikke for meg denne gang p.g.a dugnad ???

og jeg som hadde tenkt å få testa Steffenbrother-stanga litt

mere ordentlig :(

  Roger

Jeg kan godt teste den for deg og gi deg tilbakemeldinger dagen derpå ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har vært i kontakt med Vikingskipet i dag og det blir INGEN kastetrening denne uka. Grunnen til dette er at hele skipet er reservert skøyte EM som visstnok starter i helga.. >:(

Fra og med neste onsdag er det kun ledig tid FØR kl. 1800. Det er flere fotballag som har leid tid fra den 13. Januar og utover vinteren.

Hvis det er noen som har noen ess i ermet, er det fint hvis de kommer frem nå :)

Mvh,

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...