Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Trodde Vikingskipet var et topp moderne skøyteanlegg jeg. ??? Å så dum jeg er...  :rolleyes:

For tiden er det et topp moderne fluekasteanlegg ;D ;D

Terje!

Ja, og de som fortsatt tviler på om skøytesporten er i ferd med å bli marginalisert har fått det endelige bevis.   ;)

Who cares ..... så lenge Vikingskipet brukes til noe langt mer fornuftig enn å gå rundt og rundt i ring ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen goder må en ha når en ellers sitter med hodet langt nedi bøkene! :)

Har spolt på det Barrio snøret med hysterisk lang klump på snelle nå Roger, så det kan du få teste i morgen  :)

Jeg tar med BIIx i morgen Lars, hyggelig at det kommer totninger ;D

Kjempemessig, Geir . . . Håper du har garanti på den, for jeg kaster så fort at det blir litt varmeutvikling, og ikke alle stenger tåler det like godt  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen goder må en ha når en ellers sitter med hodet langt nedi bøkene! :)

Har spolt på det Barrio snøret med hysterisk lang klump på snelle nå Roger, så det kan du få teste i morgen  :)

Genialt, Lars! Står det hvor mye klumpen veier?

De er dårlige på å oppgi vekt her også, gitt . . . Står ikke noe på pakka.

På nettsida deres står det noe om 140 grains på de fremmerste 30 ft av lina  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok turen ned i mårra. Itte minst for å smake på sjokoladekaka tel'n Tor Arne ;)

Han har presisert at det først og fremst var jeg som skulle få kake, så dere andre får bare håpe det blir igjen noe  ;D

Såså, Lars... jeg baker ei hel langpanne, så det blir nok en bit på`n Jan Erik også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en trivelig kastekveld i vikingskipet, og sjelden har jeg mishandlet så mange stenger og snører på så kort tid  ;D

Det er så mye trivelige folk her, at det er vrient å prioritere kasting fremfor det sosiale.

To timer går unna på et blunk . . .

Terje var opptatt av å teste alt han kom over av synkesnører, og endte vel opp med fast sink 5 som sin favoritt  ;D

[attachimg=1]

Tor Arne stilte med planetens råeste sjokoladekake, denne kvelden kun overgått av Eikre Fly Fluvius M i #5 . . . Gud bedre for ei vidunderlig fluestang  :D

[attachimg=2]

post-448-13949885258402_thumb.jpg

post-448-13949885258857_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Nok en trivelig kastekveld i vikingskipet, og sjelden har jeg mishandlet så mange stenger og snører på så kort tid  ;D

Det er så mye trivelige folk her, at det er vrient å prioritere kasting fremfor det sosiale.

To timer går unna på et blunk . . .

Terje var opptatt av å teste alt han kom over av synkesnører, og endte vel opp med fast sink 5 som sin favoritt  ;D

Tor Arne stilte med planetens råeste sjokoladekake, denne kvelden kun overgått av Eikre Fly Fluvius M i #5 . . . Gud bedre for ei vidunderlig fluestang  :D

Synk 5 du gitt ;D .......... du tar jaggu i for kjentfolk ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med BIIx i morgen Lars, hyggelig at det kommer totninger ;D

Denne stanga var forresten helt fantastisk, Geir! Er nesten litt glad for at de ikke har Winston på Jarle & Bjørnar.... ;)

Ja, den BIIx'en var virkelig god . . . Skulle vært artig å testet den opp imot den nye BIIIx, men den er det vel knapt noen som har her til lands enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med BIIx i morgen Lars, hyggelig at det kommer totninger ;D

Denne stanga var forresten helt fantastisk, Geir! Er nesten litt glad for at de ikke har Winston på Jarle & Bjørnar.... ;)

Ja, den BIIx'en var virkelig god . . . Skulle vært artig å testet den opp imot den nye BIIIx, men den er det vel knapt noen som har her til lands enda.

antar den dukker opp her i hus i god tid før sesongen, sammens med den du hadde med i dag, Lars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med BIIx i morgen Lars, hyggelig at det kommer totninger ;D

Denne stanga var forresten helt fantastisk, Geir! Er nesten litt glad for at de ikke har Winston på Jarle & Bjørnar.... ;)

Ja, den BIIx'en var virkelig god . . . Skulle vært artig å testet den opp imot den nye BIIIx, men den er det vel knapt noen som har her til lands enda.

antar den dukker opp her i hus i god tid før sesongen, sammens med den du hadde med i dag, Lars :D

Regner med første sjanse til å teste BIIIx blir å låne av deg, ja  :D

Vil overraske meg mye om ikke den er brukandes . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en trivelig kastekveld i vikingskipet, og sjelden har jeg mishandlet så mange stenger og snører på så kort tid  ;D

Det er så mye trivelige folk her, at det er vrient å prioritere kasting fremfor det sosiale.

To timer går unna på et blunk . . .

Terje var opptatt av å teste alt han kom over av synkesnører, og endte vel opp med fast sink 5 som sin favoritt  ;D

[attachimg=1]

Tor Arne stilte med planetens råeste sjokoladekake, denne kvelden kun overgått av Eikre Fly Fluvius M i #5 . . . Gud bedre for ei vidunderlig fluestang  :D

[attachimg=2]

Se her ja,kjente fjes jo !

Ja,Terje! er nok mannen til å teste synkeliner.. ;D

Og at Tor Arne baker gode sjokoladekaker forundrer ikke meg,mannen er jo en mester med bakevarer som sukker og gjær. ;D

Også virker det som Herr Eikre har smellt sammen noe bra også.......... :D

Kan jeg få spørre hvilken BIIx dere prøvde ?

Edit : Litt artig at BIIx "nesten" var et mislykket prosjekt.DA skulle jeg også gjerne prøvd et par utgaver av BIIIx også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også virker det som Herr Eikre har smellt sammen noe bra også.......... :D

Kan jeg få spørre hvilken BIIx dere prøvde ?

Edit : Litt artig at BIIx "nesten" var et mislykket prosjekt.DA skulle jeg også gjerne prøvd et par utgaver av BIIIx også !

Jeg har sett frem til å få prøve Eikre Fly stengene, og da især Fluvius M, som jeg har innbilt meg er helt i min gate.

Da var det særdeles hyggelig at Erik hadde med nettopp denne i #5, og den overgikk faktisk mine fra før høye forventninger  :)

Nå er ikke jeg i nærheten av å være dyktig nok til å få ut ressursene i ei stang som dette, og ikke klarer jeg å beskrive hvorfor enkelte stenger føles usedvanlig bra, men denne kastet på en måte av seg selv.

Rakk kun å teste den med Guideline's Highwater snøre, men det var ihvertfall en god kombinasjon  :)

Var vel BIIx 9 fot i #4 Geir hadde med, og for meg var den i en helt egen klasse blant Winston stenger jeg har prøvd.

Torleiv hadde med BIIx 8,6 fot i #3, men den rakk jeg ikke å prøve . . .

Det slår meg jo, etter å ha prøvd stenger og snører i hopetall i går, at det skal godt gjøres å komme over noe som er dårlig i dag.

Jeg er ihvertfall ikke god nok kaster til å avsløre det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En knall kveld i skipet som gikk alt for fort :) Tror det er lenge siden jeg har fått testet så mye forskjellige stenge. Og som Lars skriver så var Fluvius M en særdeles god stang. Sage LL til Roger var også deilig, den 'gule' til Terje kastet av seg selv ;)

Sjokoladekaka til Tor Arne med rom i fyllet trenger ingen videre beskrivelse.

Hyggelig med besøk fra Eikre og noen villtotninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...