Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

hehe  ;D  Bare litt missunnelig på fasilitetene dere har ordnet  ;)

Men å kjøre 10 mil for litt kastetrening, blir nok i lengste laget. Gikk det bra der i går. Ble noen nye rekorder tatt?  :D

Det gikk alldeles strålende, kan jo ikke ha bedre fasiliteter enn Vikingskipet. God plass til bakslengen for å si det sånn :D

Det ble lagt ut noe målebånd greier, men hva de prøvde på får de som bedrev lengdekasting svare på :D

Utover det var det vel ikke mange rekorder som ble satt av oss, men ute på skøyteisen ble det satt flere personlige rekorder i følge speaker`n ;D

Det jeg kan si om min kastekveld var at combo`n Ari T. Hart F2 - Bighorn med grønt highwater #5 og Sweetgrass 9´#5 var en særdeles vellykket combo

som vil bli helt konge når sommeren kommer :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

Skal innrømme at jeg var med på å rulle ut målebåndet ;) Men syns lengdekasting er veldig moro! 10 mil er ingenting, Stian! Kjører 55 mil hver helg jeg... Come on! Nye muligheter på mandag..

  du kjører ikke tur retur t.heim du tar vel toget??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg var med på å rulle ut målebåndet ;) Men syns lengdekasting er veldig moro! 10 mil er ingenting, Stian! Kjører 55 mil hver helg jeg... Come on! Nye muligheter på mandag..

hehe...Jeg kjører 18 mil hver dag til og fra jobb. Skulle jeg svippet oppom Hamar på mandag, hadde det blitt 28-30 mil den dagen  :o Nei, jeg får holde meg hjemme og slite med griserumper til våren istedenfor  ;D

Det er vel ikke noe galt med å rulle ut målebåndet forresten. Selv om lengdekastingen ikke gjør deg til verdens beste fluefisker er det jo moro å se læll  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Jeg kjører 18 mil hver dag til og fra jobb. Skulle jeg svippet oppom Hamar på mandag, hadde det blitt 28-30 mil den dagen  :o Nei, jeg får holde meg hjemme og slite med griserumper til våren istedenfor  ;D

Det er vel ikke noe galt med å rulle ut målebåndet forresten. Selv om lengdekastingen ikke gjør deg til verdens beste fluefisker er det jo moro å se læll  :)

Såpass ja. Okay, da skal du under tvil, få dispensasjon, Stian ;) Neida, målebåndet er kjekt å ha. Fryktelig moro å se snøret fly av laangt avgårde.. et lite adrenalinkick! Og du har helt rett, at å bare denge langt, ikke gjør en til en bedre fluefisker, men det gjør en antageligvis til en bedre fluekaster. Å være en god fluekaster, er uten tvil en viktig faktor som spiller inn når en reiser på ørretjakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Her er noen bilder fra kveldens økt i Vikingskipet:

VI HAR IKKE AKKURAT DÅRLIG PLASS TIL FREMSLENGEN OG BAKSLENGEN FOR Å SI DET SÅNN ;D ;D

Bakslengen_85DSC_3562.jpg

TOMME TRIBUNER.....HMMMM....... OG VI SOM TRODDE VI SKULLE FÅ FULLT HUS OG

STORMENDE JUBEL :D :D

kasting_84DSC_3572.jpg

STEIN SKJERVE OVERVÅKER NØYE AT ALT GÅR RIKTIG FOR SEG...... ;D

kastogkast_91DSC_3577.jpg

HER ER NOEN KONSEBILDER:

ROGER ENGER LIE I DET SOM KAN BETRAKTES SOM EN TRANSE LIKNENDE TILSTAND :D

RogerELie_81DSC_3569.jpg

STEIN SKJERVE HAR FULL KONTROLL :D

Stein_83DSC_3584.jpg

GODE GAMLE ROGER ØSTBERG, HELT I EN ANNEN VERDEN..... :D

Roger_89DSC_3547.jpg

JØRN FLORHAUG, EN AV KVARVENGUTTA, I DYP KONSENTRASJON..... :D

Jrn_88DSC_3551.jpg

TINA SER OM LINA STREKKER SEG OG LANDER RIKTIG...... DEN JENTA KAN Å KASTE GITT....

Tina_82DSC_3568.jpg

VIDAR "BRUMUND" TOTALT IKKE TIL Å SNAKKE MED ....... ;D

Vidar_87DSC_3555.jpg

..... MEN ROGER HADDE KAFFE HAN OG DA VÅKNA VIDAR OGSÅ ;D

Coffebreak_86DSC_3585.jpg

THE END

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende dokumentert Terje :) hyggelig å møte deg igjen! Og at Tina kan kaste er det ingen tvil om, dro til med hele 31,2 Meter! RESPEKT! legger press på henne foran 5cup jeg nå.. he he.. :) Blir ikke siste gangen jeg kommer til Hamar for å kaste, ga mersmak selv om man ikke hadde de lengste kastene inne, men de skal komme!! ;) også tror jeg det blir en del leting for enkelte etter en viss loop yellowline på nett i løpet av vinteren.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Glimrende dokumentert Terje :) hyggelig å møte deg igjen! Og at Tina kan kaste er det ingen tvil om, dro til med hele 31,2 Meter! RESPEKT! legger press på henne foran 5cup jeg nå.. he he.. :) Blir ikke siste gangen jeg kommer til Hamar for å kaste, ga mersmak selv om man ikke hadde de lengste kastene inne, men de skal komme!! ;) også tror jeg det blir en del leting for enkelte etter en viss loop yellowline på nett i løpet av vinteren.. ;)

Takk i like måte, Stein. Kjempehyggelig å se deg igjen :D

Den Loop yellow line stanga var en særdeles hyggelig overraskelse, så det kan tenkes jeg kommer til å følge med litt på ebay og andre steder fremover :D

Utrolig god stang, men makan til støgg farge på stanga da gitt :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Vi har måtte bytte dag for kastetrening i Vikingskipet fra mandag til fredag.

Det betyr at vi denne uken har kastetrening nå på fredag 7.1.2011 fra kl. 18.00 - 20.00

De som vil være med betaler kr 30 i resepsjonen i vikingskipet.

Det kan komme nye endringer med tanke på dag, men vi har iallefall fredager noen uker fremover.

Vi legger ut beskjed hvis endringer oppstår.

Hedemarken fluefiskeforening

Terje Refsahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...