Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sendte en forespursel til vikingskipet om å leie en helg, men fikk aldri noe svar. Tenkte på å hatt en innendørs konkurranse der, det hadde vært konge. Men skrev i mailen at jeg ønsket å ha vann over hele, kanskje derfor jeg ikke ble tatt seriøst  :P Men sinnsykt hvor gøy det hadde vært med et så stort basseng med 10 cm vannhøyde. Må jo være mulig for de må jo kunne holde på vannet før det fryses til skøyteis, eller vanner de bare på tynne lag med vannebilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tok akkurat en telefon til tennisgruppa i Hamar IL, og fikk vite at det er ledig tid fra 20.00 til 22.00 på torsdager... dette er også noe vi kan få fast fremover, ukentlig :)

Jeg venter på en tilbakemelding fra sjefen der..

Det er hvertfall plass til en 5-7 stk. som kan kaste samtidig... og det bør jo være gjennomførbart.. Hvordan er stemninga for dette? Prismessig er dette mye billigere enn Vikingskipet.. tror vi snakker om en 200-300,- pr. time, pr. bane.

Mvh,

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ingen som er interessert? Det er viktig at de som vil være med, melder interesse.. trenger en pekepinn på hvem som evt. dukker opp :)

Jeg er selvfølgelig interessert. Det jeg lurer på er hvordan man skal løse det hvis det møter opp en 15 -20 stk?

Er folk interessert i å stå å vente på tur?

Når 5-7 stk kan kaste samtidig så er ikke det veldig mange og jeg lurer bare på om dette kan bidra til at folk blir litt usikre på om de

ønsker å være med på dette?

Bare lurer :)

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Dette må de ta hensyn til som ikke har så stort lokale som vikingskipet, og likevell vil trene på vinteren, det er få som har så store greier undertak......kaste på turn ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg løser seg på en helt grei måte, Terje. Jeg er absolutt ikke avhengig av å kaste hele tiden.. synes det er kjempetrivelig å slå av en prat med likesinnede også...

Når Vikingskipet ikke er ledig, får en ty til det nest beste..og foreløpig er det Tennishallen.. MYE bedre enn ingenting :):) Det er også mulig å booke flere baner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som du sier,Roger,det er mye bedre enn ingenting,og går det i boks er det kanon.. men som Terje sier,plassen hørtes litt snau ut. På den andre siden gir det fine muligheter til ha jugekonkurranse på sidelinja.

Selv syntes jeg det blir mer interessant desto mindre plass det er, for da kan man braute i vei om hvor utrolig langt man kan kaste uten å måtte bevise det.

I så måte er det mer vesentlig for meg at takhøyden er god enn at arealet er så imponerende  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som du sier,Roger,det er mye bedre enn ingenting,og går det i boks er det kanon.. men som Terje sier,plassen hørtes litt snau ut. På den andre siden gir det fine muligheter til ha jugekonkurranse på sidelinja.

Selv syntes jeg det blir mer interessant desto mindre plass det er, for da kan man braute i vei om hvor utrolig langt man kan kaste uten å måtte bevise det.

I så måte er det mer vesentlig for meg at takhøyden er god enn at arealet er så imponerende  ;D

Der sa du det ;D

er så mye lettere å prate om det enn å vise det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars, må du kjøre til elva, har lange strekninger som jeg er aleine

Jeg må kjøre bil om jeg skal til rena, ja  ;)

Joda, man finner nok strekker uten mye folk der som alle andre steder, men rena er nå engang kanskje norges mest besøkte ørret-elv, så det er ikke ei elv man drar til for å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

lars, må du kjøre til elva, har lange strekninger som jeg er aleine

Jeg må kjøre bil om jeg skal til rena, ja  ;)

Joda, man finner nok strekker uten mye folk der som alle andre steder, men rena er nå engang kanskje norges mest besøkte ørret-elv, så det er ikke ei elv man drar til for å være alene.

Så nær norges mest befolkede områder med så god kvalitet så er det ikke å unngå selvom anntal fiskekort solgt, har gått net noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suverent gutter! Fikk idag en sms om at sjefen der har gitt oss klarsignal.

Derfor er det herved bestemt:

DET BLIR KASTETRENING I TENNISHALLEN VED ANKERSKOGEN SVØMMEHALL FØRSTKOMMENDE TORSDAG (gå inn hovedinngangen og deretter til venstre).

VI STARTER KL. 20.00 OG HOLDER PÅ TIL 22.00 :)

TA MED NOE LOMMERUSK TIL HALLEIE..

VI SEES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...