Gå til innhold

Kastetrening i Vikingskipet


BjørnarF

Anbefalte innlegg

  • Svar 328
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja Terje, morro dette :) ARtig at det kom såppas med folk også. Ikke værst det midt på vintern.

Den Paradigmen er god. Skal nok klare å bli venn med den ;) Jeg fikk også prøve Tru Arc "The Dry Fly"....eller hva slags hippt og kult navn den har ;) Artig stang! Gikk som ei kule med Foxtail-snøret :) I andre enden av mykhetsskalen var det en Burkheimer. Det er jo en kanon!

Jaja! Mye fint utstyr og artig å få prøve det!

Glemte jo kamera hjemme, men tok et med mobilen. Bedriten kvalitet, men kan kan da skimte noen fluefiskere der..

[attachimg=1]

post-356-13949870232686_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har banen fra kl. 18:00. Ta med en 50-70,- i lomma, så betaler alle sammen til enten Bjørnar eller meg. Det tar vi etter hvert. Vi deler bare beløpet på antall deltakere. Banen er ikke reservert lenger enn 1 time, men banen er også ledig den neste timen også, så da er det bare å fortsette. Banen koster 700,- pr. time.

Dette blir kjempebra, folkens :)

Mvh,

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan; jeg vet mer i morra om vi får ha den lengre. Den hællvettes fotballen som ødelegger for folk! #¤%#¤%#¤%#

PM meg tlfnr så kan jeg gi deg beskjed, ok?

Haha, fotball er også bra  :)

Jeg har allerede gjort en annen avtale her jeg, før du skrev ditt innlegg, så det får være for denne gang.

Vi snakkes.

Mvh. Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fytte hæljeroa så moro det er å kaste midtvinters :D

..... for ikke å snakke om muligheten til å teste stenger man aldri før har prøvd.

Streamstix troutfighter var en veldig positiv overraskelse. Det samme var Winston Bllx som jeg trodde skulle være en stiv kjepp men som var følsom og fin å kaste med.

Vidar Steimler hadde selvfølgelig også et par gromstenger med seg og Roy kom med ca 1/3 av stengene sine og det vil si ca 10 stenger ;D ;D

Håper vi får til mange kaste seanser i løpet av vinteren. 2 timer flyver av sted når man har det gøy :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen filming har blitt gjort enda, men det går også an å få til. Du må bare ta deg en tur, Tobbe:)

Haha... Jah, skal prøve og få til rett etter nyåret når man er i gjøvik igjen.. Bare jeg kommer meg over mjøsa.. Får vel ta bellyen med meg ;D ;D ;D:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Onsdag denne uka blir det ikke kastetrening i Vikingskipet. Undertegnede skal i skoleavslutning på Tangen og Bjørnar skal det samme, men i Vang. Derfor lufter jeg interessen om kasting på torsdag istedet. Jeg skal ringe dit i morra for å høre hvordan bookingen er. Så fort jeg vet noe, skal jeg informere her på forumet.

Er det evt. noen som kunne tenke seg kasting på torsdag denne uka? Jeg er veldig gira hvertfall!

Mvh,

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...