Gå til innhold

Jeløya


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

En kjapp liten tur endte med romjulsørret på 1,4kg,superfjære og nordvest. Gammelrosa reke leverte nok engang :D Ble med denne ene,da familien krever sitt ;)

Hærlige greier Pistus... steike så du leverer om dagene!!

Ser at jeg må pelle meg en tur til øya etter jeg kommer med bort fra nedfryste og snøfylte danmark!

Varmer med rapportene da!  fishing

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp liten tur endte med romjulsørret på 1,4kg,superfjære og nordvest. Gammelrosa reke leverte nok engang :D Ble med denne ene,da familien krever sitt ;)

Herlig Pistus!

Høres deilig ut dersom du har hatt det samme været som meg i dag :)

Har brukt et par timer bak bindestikka (lite motivert, men må dessverre gjøres dersom jeg skal fårnoe SØ) og er klar for romjulstur nå som Simms fleece bibs er i hus  :) Men det blir nok på vestfoldsiden av Oslofjorden, selv om jeg håper på en tur på Jeløya om ikke alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Nox,det ble en på sparket-tur for å riste av meg ribbefettet,kun 2 timer-ikkeno å avtale for synes jeg..(jeg hadde vel vært hjemme igjen nesten før du hadde kommet),ble fort frossenfisk på land ;) middag i mrg dette,med mandelpotet og Sandefjordsmør--yammi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på hvaler idag,mye is og glatt som f på svaberga...hehe.... Fikk fiska litt,men fikk en backlash på striped bass snøret ut av en annen verden.

Så nærme å kutte det i biter har jeg aldri vært..dro heller hjem:)

Men det regna og var +2 der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var årets første tur unnagjort  8)

Nydelig vær med noe vind og klart vann

Fikk årets første sjøørret på en egen bunnet Runars cdc reke (noe som gjorde det ekstra stas.)

Den var på 1 kg og fulgte etter reka helt inn til land sånn at jeg så den tok  ;D

Ble dessverre kalt hjem av Generalen da hun hadde invitert familie på besøk.

post-4318-13949884830822_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en tur i solskinnet idag. Resultatet ble en halvkilos sø ,som fikk svømme videre. En halvtime senere smalt det på noe større,men

den rulla rundt i overflata og forsvant.. Usikker på str.. men spiller ingen rolle,deilig å kjenne litt liv i stanga.

Til slutt fikk jeg en pen fløndre,på loppe;)

En flott dag ved sjøen..

post-4189-13949884835582_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...