Gå til innhold

Jeløya


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

8);D ;D ;D Ut i mrg? Sank min gudveithvilketnummerirekken telefon idag,vadet kanskje litt langt ut....kun 2 lugg på  en times effektivt fiske idag,totalt forandret fra i går :P

Nei, blir nok ikke tur i dag, skal til Ås å feire en  bursdag..

Men Snekkern og Nico skal ut i dag, om du trenger selskap :)

Nok en mobil, ja ja.. Regnet nesten med det etter flere sms uten svar:-P

Skitt fiske til de som stikker ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ankom yttersiden på jeløya 08.00 i dag! fisket i en 3 timers tid, og fikk 4 ørret, mistet to og hadde noen lugg. Største på mellom 6-7 hg. Alt fikk jeg på en grå/brun cdc reke! Etterpå dro jeg en tur mot vestby og møtte snekkern. Der var det temmelig dødt! Ble en 4 hg på to timer  :rolleyes: Dagen startet veldig bra, så det blir ikke lenge til man besøker øya igjen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalldag på øya ;D ;D leverte til de grader,masse liv og hugg,følgefisker i megaklassen.8 i håven,største på 1,8kg,alle lusete og sølvblanke!! Jævlig moro :D Alle tok en rekeflue i rosaprosjektet"mitt.

Grattis Øivind! hørtes ut som en kanon dag på øya ja!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får fiske på...imorra reiser jeg til London for å se Arsenal - Marseille:)

Se om jeg finner en fluesjappe der borte..

Tror jeg så bilen din parkert ved radion Øivind? Vi reiste et sted det ikke blåste så mye pga guttungen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalldag på øya ;D ;D leverte til de grader,masse liv og hugg,følgefisker i megaklassen.8 i håven,største på 1,8kg,alle lusete og sølvblanke!! Jævlig moro :D Alle tok en rekeflue i rosaprosjektet"mitt.

grattis med storfangst. må nesten bli med en dag og fiske...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...