Gå til innhold

Hvem skal?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

har veldig lyst. tid og penger får vise om det blir noe av det

Begyn å spar nå, så har du råd ;D

er ikke noe med det, ferie (damejakt ;) ) må nesten også skvises inn i ferien ;D

Du prioterer ikke damer foran fluefiske!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

har veldig lyst. tid og penger får vise om det blir noe av det

Begyn å spar nå, så har du råd ;D

er ikke noe med det, ferie (damejakt ;) ) må nesten også skvises inn i ferien ;D

Du prioterer ikke damer foran fluefiske!! :rolleyes:

mhm

Og du kaller deg en hardcore fluefisker? ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne (avhengig av når).

P.S. Hva med å legge en link til Barduelv tråden som jeg ikke finner etter å ha lett i mist 10 sekunder  ???. Og gjerne datoer. Og helst i første tråd.

Moderatorer: Ikke hør på liksom-moderatorer! La brukere selv legge ut tråder så lenge de ikke bryter med regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer: Ikke hør på liksom-moderatorer! La brukere selv legge ut tråder så lenge de ikke bryter med regler.

Vet ikke helt hva du mener med det men er jo ikke noe vits i å ha to tråder om samme tema på en gang.

Spessielt ikke når intensjonen min med denne tråden var å få en oversikt over hvem som skal.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst. tid og penger får vise om det blir noe av det

Begyn å spar nå, så har du råd ;D

er ikke noe med det, ferie (damejakt ;) ) må nesten også skvises inn i ferien ;D

Ta damejakten i Stjørdal så har du råd. Er ganske enkelt game der også :rolleyes:

hehehehe, skal vare litt vrien å få de til å ta da, ellers så er det ikke så gøy ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst. tid og penger får vise om det blir noe av det

Begyn å spar nå, så har du råd ;D

er ikke noe med det, ferie (damejakt ;) ) må nesten også skvises inn i ferien ;D

Ta damejakten i Stjørdal så har du råd. Er ganske enkelt game der også :rolleyes:

hehehehe, skal vare litt vrien å få de til å ta da, ellers så er det ikke så gøy ;D

Gjør da ingenting om de er enkle...iallefall ikke om du har planer om gjenutsetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...