Gå til innhold

Head-cam!


Kim Skjerve

Anbefalte innlegg

Bestillte meg et kult lite kamera i går! Kan festes på capsen eller på hodet, og filmer det jeg "fiskeren" ser... Skal bli spennede å prøe å lage noe nytt innen fiskefilm-klipp til sommeren!! Trur det kan bli fryktelig rotete med masse hoderisting og shitt, men trur det kan bli ganske så morro også! :D :D

Ka dokk tru? Tar opp film i 1080 på sd kort. Ser bra ut og brukes profesjonelt av folk som lager film fra mountain-biking osv.. Ser eksplosivt ut :D:D Mulig det blir super flopp, men, men... For folk som har sett Vivid noen gang så... Vivid-flyfishing.. oj, oj... ;D ;D

Kanskje følelsen av å være "inni" mitt hode kan bli litt drøy, men, morro kan det bli!

Uansett, gleder meg til å få det hjem for å teste litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, blir gøy å teste det ut! Kvaliteten på filmen var det ikke noe å si på. Testet det før jeg kjøpte det. Så det kan jo hende det kan bli litt morsomt:)

Kameraet tåler visst en støyt, så det skal nok gå greit. Og hvis det ikke funker å ha det på hue så funker det sikkert å holde det i hånda! ;D ;D

Det følger med mange feste anordninger til dette kamera, og jeg tror nok reima til snowboardbrillene skal gjøre susen:)

Hmm... HÅPER det ikke var et bom-kjøp...

Som Tore sier, har sett det til rundt 2000,- på div sider nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser spennende ut!

Hvor mye veier denne lekre saken?

Jeg Kjøpte for noen år siden et slikt oregonkamera som var vanntett, men det veide såpass mye at jeg ikke fikk det skikkelig festet på hodet (iallefall ikke uten å ha det veldig stramt og/eller bruke hjelm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...