Ruffen Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Har moderator anledning til å lese pm,er? Jeg lurer litt på dette
Jan_Haukaas Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Kan svare for min moderator konto ; NEI Jeg kan ikke lese andres PM'er, kun mine egne! Jan
Robban Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Uten å vite sikkert , men det trur jeg ikke ruffen trur heller ikke det er av interesse for noen av de heller
DOGNOBBLER Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Uten å vite sikkert , men det trur jeg ikke ruffen trur heller ikke det er av interesse for noen av de heller skal ikke si det robban, tror nok det er mange som er ute etter min kompetanse
Robban Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Uten å vite sikkert , men det trur jeg ikke ruffen trur heller ikke det er av interesse for noen av de heller skal ikke si det robban, tror nok det er mange som er ute etter min kompetanse Slapp av dognobler, jeg har allerde betalt store summer for å overvåke din pm, trudde ikke noe på detta før ruffen skrøt så fælt av deg, men daæven så mye jeg har lært nå ;D
DOGNOBBLER Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Uten å vite sikkert , men det trur jeg ikke ruffen trur heller ikke det er av interesse for noen av de heller skal ikke si det robban, tror nok det er mange som er ute etter min kompetanse Slapp av dognobler, jeg har allerde betalt store summer for å overvåke din pm, trudde ikke noe på detta før ruffen skrøt så fælt av deg, men daæven så mye jeg har lært nå ;D he he.. ja den mannen leker som en sil! men fra spøk til alvor, kan ikke i minn villeste fantasi tro de kan det, i så fall hadde det vel vært skevet om det før vil jeg tro?
Robban Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Uten å vite sikkert , men det trur jeg ikke ruffen trur heller ikke det er av interesse for noen av de heller skal ikke si det robban, tror nok det er mange som er ute etter min kompetanse Slapp av dognobler, jeg har allerde betalt store summer for å overvåke din pm, trudde ikke noe på detta før ruffen skrøt så fælt av deg, men daæven så mye jeg har lært nå ;D he he.. ja den mannen leker som en sil! men fra spøk til alvor, kan ikke i minn villeste fantasi tro de kan det, i så fall hadde det vel vært skevet om det før vil jeg tro? Ruffen trenger Teena inkontinens bleier det er jeg helt enig i, neida bare kødda. Siden robban er i humør så må vi jo benytte anledningen til å skryte litt åsså. Ruffen er en jævla fin fyr, ferdig med det Eneste jeg vet er at en profil for det ene ikke stemmer med en profil for det andre. Profil-brukernavn hehe . tenger jo ikke være admin engang får å skjønne det av og til, over og ut fra robban og over til hva hører du på nå
Guest Ulv Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Selvfølgelig kan meldingene leses av de som har root-tilgang til forumet. Men jeg tviler sterkt på at noen snoker, og skulle jeg finne ut av det motsatte så blir det månelyst
sverreef Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Som Claµs sier er det selvsagt mulig for personer med databasetilgang å lese alle personlige meldinger som er lagret i databasen, men ikke direkte via forum softwaren. Det finnes nok en del forum administratorer rundt om kring som misbruker denne muligheten til å snoke i brukernes privatliv, men jeg tror absolutt ikke vi trenger å bekymre oss for dette med Rune & Co.
Jan_Haukaas Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Kan jo gi dere en liten valium . . Moderatorer som meg kan IKKE lese deres PM'er. Tror heller ikke Rune kan det, men det får han selv svare på. Så det er nok bare å snakke i veg karer Jan
Tore Slettengen. Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 PM kan så klart ikke leses av andre enn avsender og mottaker på et slikt eller tilsvarende forum....alt annet er både helsjukt og ulovlg så det holder til både asyl og fengsel helt fram til idiotene tynges ned til evig tid av både jord og stein med påskrift! Et tips for virkelig virkelig seriøse tvilere om noe så nedrig....innvister noen kroner i et tilsvarende forum, å se skjøl...
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Ignorance is bliss Tore, alt av tekst her inne lagres lokalt på serveren som hoster fluefiskesiden.no. Denne teksten kan selvsagt relativt enkelt hentes ut av kyndige administratorer. Men la meg presisere; de aller fleste her inne har såpass mye tillit til Rune og de andre som styrer at dette er ikke noe det spekuleres i. Poenget var om det er mulig, og det er det. Ruffen kom med et ærlig spørsmål og har fått tilsynelatende ærlige svar. Ikke noe galt med det
Hermann Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Alt som skrives her inne kan leses av alle som vet hvordan, men hvorfor? Bhaaa, sjømann, nu ljuger du, sa Nils Ferlin, eller som Buddha; enkelte ting er ikke verdt å spekulere i"......
Tore Slettengen. Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Ignorance is bliss Kall det hva du vil Claus! Mulig at notoriske snokere med skyhøye datakunnskaper og smålighetstandard på nivå med postkasseinnbrudd og hyperaktiv analtitter-trang el'no bedriver den fullstendig værdiløse tia si til mailinnbrudd og den slags og andre helt sikkert psykologisk betegnbare sysler, men det er i så fall IKKE innlagt i et slikt forum! Vi hadde detta spørsmålet oppe på Renaelvas Venner der jeg merksnodig nok er globoid, for ei tid tilbake....og det finnes gusjelov ingen slike fungsjoner i et slikt forum! Ps. Utover det slike dataidioter med aktiv anal-fetish som i jeg nevnte i mitt forrige avsnitt representerer da, men døm trenger seg sikkert inn overalt hvor lysta drar døm uansett!
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Har du drukket sintvann i kveld Tore? Nei, det er ingen funksjon i selve forumet, det har du helt rett i. Men når man administrerer et nettsted så har man flere veier å gå enn f.eks via forumet om man skal hente ut noe. Ta det med ro, vi er nok mer eller mindre enige.. (btw; du stikker deg ut her inne med skildringene dine, keep it up)
Tore Slettengen. Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Har du drukket sintvann i kveld Tore? Neida....og ikke nok til å bli helt komfyr ivertfall Claus! Blir bare frustrert, og får egentlig litt lyst til å sende ut en barnslig og heller vulgær sporadisk PM i hytt og gevær med både tekst og bilder og adresse til kun spesielt intreserte... En veiledning i bruk av: En hel flaske superlim, en blenderåpning (les, et rasshøl fra svin) et øye-eple (fra ditto) og ellers en kort brukerveiledning med nøyaktig anatomisk kartreferanse lokalisert direkte midt i glåmkopen på eventuelle ytteligående snodigheter av vår egen art!
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Jeg vet ikke hva eller hvem du skal frem til så jeg tolker innleggene dine som spøkefull raljering Kanskje du skulle slått deg sammen med selveste Tyholt Apenes
Tore Slettengen. Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Jeg vet ikke hva eller hvem du skal frem til så jeg tolker innleggene dine som spøkefull raljering Kanskje du skulle slått deg sammen med selveste Tyholt Apenes Litt raljeing blir det kansje vanskelig å unnlate seg, men eksemplet ditt, er kun ditt, og eventuelt Tyholt Apenes sitt...men påenget mitt, om enn litt diffust og spøkefullt, burde ivertfall uansett kunne leses greit nok!
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Joda.. å lese er en ting, men å forstå hvorfor er en annen.. derfor ser jeg på det som en spøk.. Du har sterke meninger om noe/noen, men ingen sammenheng i teksten.. Jeg mener; dataidioter med aktiv anal-fetish, hyperaktiv analtitter-trang, alt annet er både helsjukt og ulovlg så det holder til både asyl og fengsel helt fram til idiotene tynges ned til evig tid av både jord og stein med påskrift!
Tore Slettengen. Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Ser sammenhengen skjøl ivertfall....men nok om meg og mine helt klart dårlige ferdigheter... Det er ivertfall fryktelig fy-fy å lese andres PM og slikt....fysjameg altså!
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Blir litt enklere om du hinter frempå hva eller hvilke det gjelder.. er det folk som er skeptiske til forumet, er det hackere, er det adminsa, er det RIAA og MPAA, er det jack bauer?
Tore Slettengen. Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Blir litt enklere om du hinter frempå hva eller hvilke det gjelder.. er det folk som er skeptiske til forumet, er det hackere, er det adminsa, er det RIAA og MPAA, er det jack bauer? Gikk jo bare for noe generelt i farten jeg vet'du Claus, og det du hinter opp får mest bli ditt utvalg, unntatt hackere da sannsynligvis!
Guest Ulv Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Noe generelt i farten? Lorem ipsum med andre ord Hehehe..jaujau
Recommended Posts