Gå til innhold

I rykk og napp - en fluefiskesesong helt på det jevne


.JB

Anbefalte innlegg

Vært en fin blogg :D Regner med du forsatt oppdater fluefiskefabler.com frem over.

ø

Oh yes. Min fluefiskeblogg fortsetter, og jeg kommer nok til å lire av meg litt av hvert her inne også. Det er jo her det er sosialt!  ;)

Ellers må jeg jo benytte anledningen til å takke alle som jeg har fisket med og vekslet noen ord med langs bredden i år: Fluenes herre, Tor Arne, Erik Eikre, Per Moen, Henning, Sigve, Oddbjørn, Bjørn, Juvis og naturligvis Kakker'n!   

Sjølv takk JB, håper vi får muligheten til å møtes å "blåse vekk luggen" til neste år og :D

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vært en fin blogg :D Regner med du forsatt oppdater fluefiskefabler.com frem over.

ø

Oh yes. Min fluefiskeblogg fortsetter, og jeg kommer nok til å lire av meg litt av hvert her inne også. Det er jo her det er sosialt!  ;)

Ellers må jeg jo benytte anledningen til å takke alle som jeg har fisket med og vekslet noen ord med langs bredden i år: Fluenes herre, Tor Arne, Erik Eikre, Per Moen, Henning, Sigve, Oddbjørn, Bjørn, Juvis og naturligvis Kakker'n!   

Gleder meg allerede til neste gang :) Håper Sigve kan være med...... så har vi noe vi kan le av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelig lesing JB! Sesongen din har nok vært lik mange andre sin, ..helt på det jevne. Men, alt har sin sinuskurve, det vil variere. Skriveriene dine derimot, er vel godt over det jevne, og til glede for mange rundt om i land og utland.

Gleder meg til å følge deg neste sesong også!

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...