Gå til innhold

ai ai ai loomis har blitt helt rått nå.


Robban

Anbefalte innlegg

Er det mulig eller har dette blitt helt bæsj :-*

bla  litt ned, lekkert

http://saltyshores.com/wordpress/

Er noe du ikke liker? Fargen? De er visst svaert lette. Og kaster sikkert som en rakett.

He he ja liker ikke dette. Loomis skal jo ikke se ut som Silstar, selv om det kaster utenom det vanlige.

Veldig fleip fra min side, men dette ble litt i overkant for en gammel Loomishore, soorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig eller har dette blitt helt bæsj :-*

bla  litt ned, lekkert

http://saltyshores.com/wordpress/

Er noe du ikke liker? Fargen? De er visst svaert lette. Og kaster sikkert som en rakett.

He he ja liker ikke dette. Loomis skal jo ikke se ut som Silstar, selv om det kaster utenom det vanlige.

Veldig fleip fra min side, men dette ble litt i overkant for en gammel Loomishore, soorry :)

Helt enig med deg Robban. Som vanlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det var litt uvant og se loomis sånn etter og ha jobbet med loomis stenger siden den spede begynnelse,im6 burgunder rød,t-40 burgunder,imx stealth black,glx stealth black med innslag av blå sølv tråd,trilogy grønn med matchende surringer,gl3 satinert svart,gl2 satinert blå,gl4 satinert grønn,

forcelite burgunder(rød)o.s.v

Håper vi kan venne oss til den tidsriktige designen på de nye stengene har(ilfg kjærringa).Moter er moter.yes my ass... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en litt cheesy custom havfiskestang  :rolleyes:

Den var bra ;D ;D ;D

Men det blir som Glenn sier, blir litt uvant ja når du harr surra noen av dem. Men for all del, har blitt lurt før når det gjelder utsende :P

Kom bare som et sjokk på meg, desvverre  :o :o :o

Som vanlig er jeg helt enig med Ruffen, som er enig med meg, som høres vanlig ut, men det er jo ganske uvanlig da , at vi ikke er enig ;D vi er som vanlig, bare vanlige vi, uenig eller ikke. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...