Gå til innhold

Manchester United 10/11


Lars L

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Terje Refsahl

Nei faen Terje ???.

Trodde du var mer oppegående enn som så :P...

Hehe,lykke til 8)!!

he he he..... jeg er oppegående nok til å se at Barcelona representerer noe av det vakreste som finnes ved fotballen. Det er nok til at jeg håper Barcelona vinner :D :D

Har egentlig alltid vært tilhenger av den tekniske fotballen, og jeg synes fortsatt engelsk fotball er dørgende kjedelig og minner mer om travløp på Bjerke travbane :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange engelske fotballkamper har du sett i år Terje?  ;) Spansk fotball med balltrilling kan til tider være dørgende kjedelig. Barcelona på sitt best mot bra lag er noe helt annet enn en standard La Liga-kamp - jeg har sett noen...

I kveld håper jeg på en god kamp og at Barcelona vinner etter fantastisk spill. Magefølelsen sier imidlertid at AF har full kontroll og noen kort i ermet. Skummel type han rødmussede skotten.  >:(  ;)  

God kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hvor mange engelske fotballkamper har du sett i år Terje?  ;) Spansk fotball med balltrilling kan til tider være dørgende kjedelig. Barcelona på sitt best mot bra lag er noe helt annet enn en standard La Liga-kamp - jeg har sett noen...

I kveld håper jeg på en god kamp og at Barcelona vinner etter fantastisk spill. Magefølelsen sier imidlertid at AF har full kontroll og noen kort i ermet. Skummel type han rødmussede skotten.  >:(  ;)  

God kamp!

Svært få da jeg rett og slett synes en hel fotballkamp er dørgende kjedelig å se på, det er rett og slett for lite action i alt for store deler av kampen til at det interesserer meg nevneverdig :D :D

I dag skal jeg gjøre et unntak å se om jeg holder en hel kamp ;D

Jeg krysser fingra for Barcelona og håper for guds skyld at det vi får se teknisk god fotball før Barca spillerne blir meid ned av en stor jævel av en engelskmann.......... ehhh...... hvis det finnes engelskmenn på United da :rolleyes: ::);D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

United kommer til å kjøre over Barca med raske overganger. At Barca spiller til hverandre uten å komme til farligheter og ha ballen 70% får så være. De vil sikkert slite med det tunge underlaget på Wembley, så det er ikke sikkert det blir så mye av det heller. Wembley passer United bedre. Nå sitter jeg og guttungen klare med rødt fra topp til tå. Dette blir en festkveld!!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Å bli rundspillt og klare 1-1 til pause må jo være akseptabelt for United ;D ;D

En sjanse og 1 mål for United, joda det må sies å være bra effektivitet.

Hadde ikke vært noe å si på om det sto 3-1 til Barcelona ved halvtid :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli rundspillt og klare 1-1 til pause må jo være akseptabelt for United ;D ;D

En sjanse og 1 mål for United, joda det må sies å være bra effektivitet.

Hadde ikke vært noe å si på om det sto 3-1 til Barcelona ved halvtid :D

Terje

Man teller ikke kortpasninger på tvers, man teller målene.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg har ALDRI ALDRI ALDRI sett et lag bli så til de grader utspillt som Manchester United ble i dag :D :D

Det er så til de grader klasseforskjell at jeg finner nesten ikke ord.

DETTE VAR TOTALT OG FULLSTENDIG UTKLASSING FRA BARCELONA SIN SIDE :D

Dette var dritgøy å se på og jeg fikk tilbake troen på fotball.

Fantastiske BARCELONA!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at det kan være så forskjellig nivå på lagene i en CL finale . . .

Man U fikk låne ballen det første kvarteret, resten av kampen ble de totalt utspilt, og man kan ikke nekte for at det var deilig å se på  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Terje! United er et veldig godt lag, men Barca har satt en ny standard. Tør ikke tenke på hvor langt mitt eget Liverpool har igjen til dette nivået. Så dette er ikke til forkleinelse for MU. De gjorde det de kunne, men blir utmanøvrert av en hinsides posessionfotball og ballkunstnere.

Ps! Håper LFC Academy kan bli som La Maisa. Mer lovende har det aldri vært. U18 kaptein Coady og superscorer Sterling m.fl. Flanagan satt Johnson på benken da han fikk sjansen på backen. Da tar vi nr 6 før United får 4. Fortsatt 5-3 i den gjeveste turneringen!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Jeg er United fan, men jeg er også fan av god fotball. I dag og ellers dette året har Barcelona vært best. Et fantastisk lag! Men det er en person jeg har falt mer og mer for de siste 2-3 årene og nå har jeg rett og slett nesa i grusen av beundring.

[move]P U Y O L ![/move]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg er United fan, men jeg er også fan av god fotball. I dag og ellers dette året har Barcelona vært best. Et fantastisk lag! Men det er en person jeg har falt mer og mer for de siste 2-3 årene og nå har jeg rett og slett nesa i grusen av beundring.

[move]P U Y O L ![/move]

Var ikke mye du så av PUYOL i dag, Erik :D

Messi er og blir kongen :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Messi er beste fotballspiller på kloden ja Terje, men Puyol er helt spesiell. For meg er Messi best og Puyol størst. Har nemlig alltid likt lagspillere med stooort hjerte for både klubben, medspillere og andre. Og det han gjorde nå var et øyeblikk fra øverste hylle. Han var såvidt jeg vet syk, men fikk likevel spille de siste minuttene for at han skulle få løfte pokalen som den kapteinen han er. Så gir han det bort til Abidal. Da... er det ikke mer å si. hyll.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei etter at skuffelsen har lagt seg, er det bare og hylle dette Barca laget.

som den andre finalen kjører vi de første 10, for deretter få en oppvisning av de sjedne.

har sett mange gode lag opp gjennom årene, men dette Barca laget må være noe av det råeste jeg har sett :o

Men. da er sesongen over for i år, og bare vente til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...