Gå til innhold

Traaden for nyheter 2011


Tore M. Nilsen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Om jeg skal slå på stortromma i 2011, og gå til innkjøp av ei t-skjorte, så det bare bli denne  8) :

[attachimg=1]

Tenk så kult, da . . . Om du står utvadet i elva med denne kan du oppleve at fisken faktisk vaker på deg  :)

Sjekk denne siden for flere moteklær for 2011 : http://www.fishwest.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=flyshop&Offset=0&SortBy=best-asc&Category_Code=apparel_shirts&Show=&Search=&CpField=&CpValue=

post-448-13949885064049_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal slå på stortromma i 2011, og gå til innkjøp av ei t-skjorte, så det bare bli denne  8) :

[attachimg=1]

Tenk så kult, da . . . Om du står utvadet i elva med denne kan du oppleve at fisken faktisk vaker på deg  :)

Sjekk denne siden for flere moteklær for 2011 : http://www.fishwest.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=flyshop&Offset=0&SortBy=best-asc&Category_Code=apparel_shirts&Show=&Search=&CpField=&CpValue=

Det var en kul t-skjorte!

Edit: Hadde jeg vært keen på tatovering så hadde det blitt det motivet og i den størrelsen:)

Kommer det ffs effekter i 2011 da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , fikk meg en Nautilus FWX her om dagen jeg også , meget fin snelle , størrelsesmessig lik som min Lamson Litespeed 2 , så den overtar 5 er jobben , men s Lamson får 4 er jobben i årets sesong.

Flott snelle , men veldig lett.

Mange fine nyheter i 2011 ser jeg.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

heisann..  :)

ser scierra kommer med ny stang i år... HM+, bygget med nano-teknologi, oppgradert HM2 og HM3 stod det..

e det hywel morgan som e tilbake i scierra??.....

men det har vært stille på fronten fra zpey, eksisterer den ennå, det har vært så stilt om dæm og nettsia har ikke vært oppdatert på lenge den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det la jeg også merke til. Samme med Airflo sine nye stenger faktisk. Det er flere resin produsenter som leverer "nano-resin" nå i tillegg til 3M, og samtidig flere fabrikker i Kina og Korea som lager klinger med dette limet. Noen av ABU sine nye slukstenger har også denne "teknologien", men der har det visstnok vært et problem med stangbrudd på enkelte modeller.

Så det hjelper lite å bruke silica nanopartikler i limet hvis resten av stanga er bygget på billig-karbon.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..  :)

ser scierra kommer med ny stang i år... HM+, bygget med nano-teknologi, oppgradert HM2 og HM3 stod det..

e det hywel morgan som e tilbake i scierra??.....

men det har vært stille på fronten fra zpey, eksisterer den ennå, det har vært så stilt om dæm og nettsia har ikke vært oppdatert på lenge den....

e det noen som har testet de nye HM+ stengene til scierra, dæm va ihvertfall billig, 1000,- for en i #6  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...