Gå til innhold

Vadejakke til barn


nox

Anbefalte innlegg

Hør med en god Simms forhandler , jeg tror jeg har hørt at Simms syr på bestilling før , men vet ikke hvor lang tid det tar , tar det for lang tid , kan du jo være kreativ å pakke inn ett bilde av vesten mens han venter. ;)

Ellers har jeg sett G-sport har fine rapala-vester i barne/små str.....passa til min lille 10 åring.

ABU har og barnevester , lite stykke fra Simms , men en vest , disse har jeg sett på villmarksbutikken.no ( 2050 Jessheim)

Kjøpt Simms , garantert salgbar når han vokser fra den ( pog da passer nok en small..)

Problemet er at du neppe får han til å bruke noe dårlig saker senere.....men her legger du jo selv listen ved denne innvesteringen.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff på en type i Hemsila her i fjor som fortalte at han hadde bestilt en Simms vadepakke (bukse, jakke og sko) i str 4 år. Han fisket forøvrig med Heckam Peckam Green nr 8 med dobbeltkrok.  ;D

Men seriøst, hvis han fikk bestilt til en 4 åring så bør det være mulig å få tak i Simms til en 10 åring også. Snakk med Simms som en over her foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i siste aof at de solgte vest til barn. Det var av "merket" Elias. Det tror jeg ikke guttungen min hadde likt. Han fyller 10 om noen uker. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe simms da jeg regner med det er fryktelig dyrt med tanke på hvor fort dem vokser ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i siste aof at de solgte vest til barn. Det var av "merket" Elias. Det tror jeg ikke guttungen min hadde likt. Han fyller 10 om noen uker. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe simms da jeg regner med det er fryktelig dyrt med tanke på hvor fort dem vokser ut av det.

Poden fikk en GL Explorer vest i XS (mener jeg det var, kanskje S) i 11-årsgave i år og den passer som tykje og gjør det et par sesonger til. Billig er den og.

Ellers har jeg kula han litt med vadere og vadejakke, siden han vokser ut av alt med en gang og heller ikke har hatt bruk for slikt egentlig. Men lurte i sommer på noen uber-billige Ron Thomson-vadere i Sverige, men stod over. Neste år skal vi øve mer med fluestang, og da skal han få noen billige vadere. Simms høres dyrt ut for å bruke en halv sesong :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og vært litt på jakt etter det. Og vadebukse til guttungen. Han trenger det jo ikke men det er jo stas å ha det samme som pappa.

Tror det gjør litt med interessen. Navnet som står på buksa betyr ikke noe.

Teste google skillsa mine litt. finner jo fort masse vadere til barn. Jakker var det litt verre.

http://www.simmsfishing.com/site/kids_goretex_wader_09.html

Må google litt til. Passende utfordring for ettermiddagen... (Det MÅ jo finnes!)

Edit:

Der var der vester i barnestørrelser også

http://www.snowbee.co.uk/fly-fishing/fly-vests-life-jackets/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wobler-merket Rapala har vester som er veldig små , ganske fine er de også , og kvaliteten ser ganske grei ut på individene jeg sjekket ut. Prøvde den på min sønn , dengang i butikken , men akkurat den dagen var det en annen vare som fristet stort....dermed ble vesten nedprioritert.( av han selv)

G-sport har disse Rapalavestene , det var halv pris salg hos G-sport i sentrum( storgata) her for litt side , kansje de har igjen noe og fortsatt salg.?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Espen:) Vest har han fått,det var ikke så vrient å finne. Men en jakke derimot,med litt lommer etc,typ vadejakke...er værre.

Funnet ut at Guideline har jakker i XS ,og syns Explorer så fin ut.  Skal i et par butikker idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden min på 11 bruker soft shell jakke og RT Vadebukse i nylon til barn. i mangel på lommer bruker han chest pack å han får Sø også he he

RT Vadere for barn selges til 350 "svenske pesetas" på Nordby shopping senter svinesund. Bazar outlet trur jeg sjappe heter.

Lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...