Gå til innhold

Fluefiskesiden caps


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Da har capsene ankommet. Vi har flere modeller enn den som er lagt ut her. Jeg kommer tilbake med pris og muligheter etter ferien. Jeg er tilbake 04.06 og kommer til å sette opp en side for bestilling da. Noe dere lurer på? Fyr løs her så tar jeg det etter ferien.

 

Vi kan få tak i de capser som du finner på New Wave sine hjemmesider: http://www.newwave.no/sortiment.html

capsen.jpg

logocaps.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Mulig jeg er helt ute' date=' men har det skjedd noe her ?[/quote'] Øøøøøøøhhh :oops: Nei, det har vi rett og slett surra bort i kålen. Har vært mye fisking og lite web i sommer....

 

Capsen på bildet er den vi synes var finest av de 4 ulike vi mottok.

I tillegg er det mulig å få fiskehatt. Hva vi kan skaffe finner dere her: http://www.newwave.no/pdf/Spring_2005/CNW_S05_112_caps_NO.pdf

 

Dersom det er stor interesse for dette så skal jeg sette opp bestillingsskjema rimelig pronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller glatt en caps og en fiskehatt jeg

må ha det bare må ha det!!! :D

 

Høres bra ut det :D Vi har nesten fått klar en liten webshop for effekter som vi regner med å få klar i løpet av helga. Det blir et skjema som man fyller ut, man krysser av for de produkter man ønsker. Bestillingen går via e-post. Og det skal betales på forhånd (regner ikke med at dere vil ha oppkrav = ekstra kostnader).

 

Jeg må få på plass noen fine bilder så er dette i boks. T-skjorta som er diskutert i en annen tråd kommer litt senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

For de som venter på caps eller hatt så er ventetiden snart over.

Det dukket opp et par problemstillinger som gjorde at vi måtte forandre litt på logoen. Den som var avbildet var ikke mulig å få midtstilt og gjorty pen på hatten.

Forandringen er til det bedre, mer sporty "look" på logoen og en for hatt og caps. Jeg ville unngå å måtte operere med to forskjellige.

 

Jeg regner med å sende de ut på onsdag/torsdag til neste uke.

Snakket med produsenten i dag og de broderer de i dag og på mandag.

 

Det er flere som har bestilt og ikke betalt, jeg sender ikke til dere før penger er mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...