Gå til innhold

Scott Customshop - WOW!


Tørrbjørn

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Tror du er litt jallbing.

Tja, jeg er sikkert litt gammeldags av meg, men slike små unødvendige kommentarer irriterer noe så inn i h%¤/#&%/&&%#/%¤(&%¤/&"#%¤#/##&¤!!! Hva er vitsen med slike herr Tørrbjørn?? Det gjør ikke annet enn å ta forumet til et lavere nivå enn nødvendig. Kjøp deg en noe annet enn en alutube du så er du forbi.  ;)

Og kutt ut denne syrlige holdningen til alle som på en eller annen måte langt uti slekta kan være tilknyttet ett eller annet som du ikke finner like ekslusivt, er du snill. Vi er ikke flere enn at vi burde holde oss unna slikt tøys. please.gif

Eller skal jeg si at jeg tror du er litt homo, og så tar vi derfra...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Eirk(får jeg lov til å si det?).

Om du ikke skjønte at det kun gjalt "misunnelsen" over at du slo meg på hele $30, så får du det i klartekst her.

Jeg satt lenge og vurderte en tube i carbon, men tok alu i stedet. Der fikk du fan meg rett!

Hva mer galt har jeg gjort?

Helt klart at dette vekker kjøpelysten. Valgte en G2 klinge, brunlig agate, small Ritz grep, og snellefeste i dyr bjørk og blånert kråkesølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Sikkert minst halvparten så mye galt som jeg har gjort.  :P

Vi blåser det hele av som en misforståelse, ikke sant...? Ellers må jeg innrømme at jeg tok en sjans, men forsøkte å tenke som en splitte cane gal mann og kjørte en ny runde som ble lik din sum. Jeg var altså heldig med den.  ;D ;D

Men jeg vinner visst aldri i lotto.  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Nå har jeg bestilt meg en custom-bygd Scott.

Måtte bare ha en super stang til stor ørret i små elver.

Og, så tror jeg den vil sparke bra unna på 5`er cupen.

Her er min custombygde Scott:

Scott S4,  9ft  #6,  4-delt

Grip:  Small Ritz

Reel seet:  Nickel Silver Uplock, Blued

Spacer:  Maple Burl

Winding check:  Titanium

Hook keeper:  None

Stripping guide:  Fuji Titanium Sic

Snake guides:  Snake Brand Chrome Blued

Wrap:  Black

Trim:  Silver

Inscription:  Silver

Measuring wraps:  12`` ,  20``  og  24``  ( her ønsker jeg kun pyntesurringene, ikke tall for tommene )

Case:  Graphite

Den som venter, venter på noe godt ;D

Mvh

PEREK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en 5er stang?

Here we go again ;D

Hmm, er ikke hele poenget med 5'ercupen at man skal bruke stenger beregnet for snøreklasse 5 ?  ;D Eller har jeg misforstått alt :P

Utfra at du sier du har bestilt en klasse 6 stang ?

Reglene for 5'er cup er endret f.o.m 2011. Sjekk castingforbundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...