Gå til innhold

Tråden for antagelg helt ekstremt dumme spørsmål..


Ruffen

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Tastatur også? :rolleyes: ::)

Jepp. Helt normalt !

Da kan du gå inn i kontrollpanel, strømalternativer.

Der velger du  under fanen avansert  "når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen" 

Velg Ikke gjør noe. 

Da kan du lukke PC'en og kjøre med ekstern skjerm og tastatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tastatur også? :rolleyes: ::)

Jepp. Helt normalt !

Da kan du gå inn i kontrollpanel, strømalternativer.

Der velger du  under fanen avansert   "når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen" 

Velg Ikke gjør noe. 

Da kan du lukke PC'en og kjøre med ekstern skjerm og tastatur.

Supert :) Da ble den plutselig stasjonær 8) Nå slipper jeg og kaste den. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man til en lap-topp bare kjøpe en skjerm til pc og dytte inn en kabel og bruke den som stasjonær?

Jeg klarte og knuse skjærmen på en lap-topp som ikke er et år engang enda :P

Et tips: Ikke ta tak i selve skjærmen når du for tull skal røske en lap-topp ut av hendene på en unge som ikke vil slippe den :P :P

Jeg ville uansett gått for reklamasjon. Slike unger er best å få byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man til en lap-topp bare kjøpe en skjerm til pc og dytte inn en kabel og bruke den som stasjonær?

Jeg klarte og knuse skjærmen på en lap-topp som ikke er et år engang enda :P

Et tips: Ikke ta tak i selve skjærmen når du for tull skal røske en lap-topp ut av hendene på en unge som ikke vil slippe den :P :P

Jeg ville uansett gått for reklamasjon. Slike unger er best å få byttet ut.

Jeg vil heller si at det burde gå ann å reklamere til produsenten. Tror heller jeg bytter produsent med en som er ikke har vært på markedet så lenge. Ser stadig noen produsenter som ikke har vært så lenge på markedet som ser riktig så dyktige ut til å lage unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at det burde gå ann å reklamere til produsenten. Tror heller jeg bytter produsent med en som er ikke har vært på markedet så lenge. Ser stadig noen produsenter som ikke har vært så lenge på markedet som ser riktig så dyktige ut til å lage unger.

Kan jo være produsenten da klager på at de benyttet en håndtverker med dårlig redskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...